Jeg synes, det kommer meget an på, hvor det bliver holdt og hvilken type fest, men især også på baby!
Min sov meget korte lure (max 45 min) de første mange måneder, så det ville godt nok have været stressende for mig at skulle have haft baby med til bryllup. Jeg ville jo hele tiden skulle rende frem og tilbage, så jeg ville ikke have nydt festen.
I øvrigt synes jeg sagtens, at man kan frabede sig spædbørn til sit bryllup! Hvis det for eksempel er en semi-galla fest på et slot eller et gods, synes jeg ikke, det passer ind med en så lille baby. Er det et havebryllyp med buffet, kan det bedre lade sig gøre.
Jeg havde personligt kun taget med til vielse og evt reception, hvis de holder det, og så få min mor til at passe i de par timer (hvis baby ellers også er med på det).
Jeg synes på ingen måde, at det er en selvfølge, at man kan have sit spædbarn med over alt, og at andre bare skal finde sig i det. Det er nu en del af "pakken", når man får børn, at der er nogle ting, man må melde afbud til, selvom man virkelig gerne vil med.
Anmeld
Citér