Hvad ville i gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2016

TNBC

Anonym skriver:

Jeg er i vildrede 

Min kæreste gik fra mig fordi jeg blev gravid, har desværre lige mistet. 

Han har så lige sagt at han er i tvivl om vi skal være sammen fordi jeg gerne vil have et barn mere. Han vil gerne have et barn mere med mig bare ikke lige nu. Og jeg vil gerne være gravid inden jeg bliver 30 også grundet vores datters alder. Der er 9 mdr til jeg bliver 30

Jeg står og skal vælge imellem at det bliver med doner eller med ham, ser jo helst han er faderen, men kan bare heller ikke undvære at få mit andet barn er villig til at vente 6 mdr. Men heller ikke mere for det et ønske for både mig og min datter og tabet af vores barn for nogle dage siden har knust mig så meget. 

Men ville i vente på ham så det bliver som han havde sagt eller ville i ikke bruge et sekund mere på ham. Skal siges jeg ikke engang kan snakke med ham om det. Han er 34 år. 

Siden vi gik fra hinanden for 21 dage siden har vi ses meget og skrevet sammen hverdag. Men jeg er så i tvivl om jeg bare skal få et barn uden ham, og så komme videre med mit liv.

Ingen negative kommentarer tak eller diskrimination mod jeg vil få mit andet barn med doner.

Kom igennem sorgen og løs jeres problemer først. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2016

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Er det første barn med din kæreste? 

Nej han er også far til min datter

Anmeld Citér

16. november 2016

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Er det første barn med din kæreste? 

Nej han er også far til min datter

Anmeld Citér

16. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min første indskydelse er, om du er i krise, bare fordi du fylder 30? 

For det lyder sådan. Man skal da ikke få børn på den måde? Det lyder da os skørt og sige at "jeg vil have børn inden jeg fylder 36 år mg fem  måneder fx. 

Man får vel børn som par.. Når begge parter er klar til det. Det at få børn er en fælles beslutning.

jeg syntes desværre du virker umoden, hvor din kæreste derimod virker som en fornuftig mand, der får børn, når tiden er den rette.

jeg ville klart vente til kæresten var klar.

Jeg har altid sagt at bliver jeg 31 og stadig ikke gravid så skal jeg ikke har flere. Fint andre har det ok med det. Men har en datger på snart 6 og vil ikke have flere år mellem dem. Og vil heller ikke selv være ældre. Samt er økonomien fint og alt fint til at få et barn nu. Min eks vil bare gerne bestemme. Men har valgt ikke at vente på ham. Det på tide jeg for en gang skyld gør det jeg drømmer om og ønsker. Hans præmisser er kun møntet på mig og det han er bange for at binde sig, samt er jeg meget mere moden end han er og nok nogensinde bliver.

Anmeld Citér

16. november 2016

Anonym trådstarter

Min første indskydelse er, om du er i krise, bare fordi du fylder 30? 

For det lyder sådan. Man skal da ikke få børn på den måde? Det lyder da os skørt og sige at "jeg vil have børn inden jeg fylder 36 år mg fem  måneder fx. 

Man får vel børn som par.. Når begge parter er klar til det. Det at få børn er en fælles beslutning.

jeg syntes desværre du virker umoden, hvor din kæreste derimod virker som en fornuftig mand, der får børn, når tiden er den rette.

jeg ville klart vente til kæresten var klar.

Jeg har altid sagt at bliver jeg 31 og stadig ikke gravid så skal jeg ikke har flere. Fint andre har det ok med det. Men har en datger på snart 6 og vil ikke have flere år mellem dem. Og vil heller ikke selv være ældre. Samt er økonomien fint og alt fint til at få et barn nu. Min eks vil bare gerne bestemme. Men har valgt ikke at vente på ham. Det på tide jeg for en gang skyld gør det jeg drømmer om og ønsker. Hans præmisser er kun møntet på mig og det han er bange for at binde sig, samt er jeg meget mere moden end han er og nok nogensinde bliver. Samt er man ikke umoden fordi man vil have et barn mere inden man bliver 30

Anmeld Citér

16. november 2016

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Først et stort kram til dig for det barn du desværre mistede, dernæst skal du ingenting lige nu. ærligt, så lyder du desperat og uden føling med hvad du egentlig gerne vil. på  kun 21 dage er du gået fra et brud fra kæresten, en abort og nu et donor barn og nu er du nød til lige at tænke dig rigtig godt om, før at du gør mere. For mig lyder du desværre slet ikke afklaret med hvad du selv vil og og det er ikke lige nu du skal blive gravid igen på den ene eller anden måde. selvom du selv har en alders grænse og din datter gerne vil være storesøster ( synes for øvrigt at du lægger det alt for meget over på hvad hun ønsker), så stop projekt baby i en periode.

Jeg har fået tid til insiminering i det nye år. Så er afklaret. 

Jeg har længe haft tanken om doner så det ikke en ny tanke. 

Det er skam et kæmpe ønske for mig.  

Anmeld Citér

16. november 2016

Anonym trådstarter

Falk43 skriver:

Kram til dig og jeg tænker at du sørger vildt over tabet og derfor har brug for noget til at fylde det ud og det vil en ny graviditet . 

Donor ( øh hvilke Donor ? Sædbank eller eller ?)eller  kæreste, egentlig tænker jeg at der er fuldstændig ligegyldigt, Det er ikke nu du skal træffe store beslutning som at få et barn eller en graviditet. 

Argumentet skal ikke være " fordi jeg fylder 30 " " min datter vil gerne !" . Fin datter er et barn og forstår ikke konsekvenserne af at sætter en baby i verdenen. Inden jeg Fylder 30 ? Hvad hvis det tager dig 3 år at blive gravid ? Skal du så ikke have et barn eller hvad ville du så gøre . Om2  år siger din datter at hun vil være enebarn ? Hvad så

Der er absolut ingen garanti for gravid i 1,2,3,4 cyklus , læs her inde , hverken med donor eller ex kæresten  

Når det så er skrevet : Du skal få styr på dig  Inden du skal have styr på en baby, dit andet barn og en ex kæreste og en donor og de tanker der følger med det valg  

Hvis jeg ikke er gravid inde 30 år så bliver min datter enebarn ja. Jeg ved hvad jeg drømmer om og altid har drømt om. Så har fået tid til insiminering til insiminering med doner fra sædbank i det nye år. 

Selvom kæresten så småt er tilbage, og vi har sex sammen igen osv. 

Anmeld Citér

16. november 2016

Anonym trådstarter

Falk43 skriver:

Kram til dig og jeg tænker at du sørger vildt over tabet og derfor har brug for noget til at fylde det ud og det vil en ny graviditet . 

Donor ( øh hvilke Donor ? Sædbank eller eller ?)eller  kæreste, egentlig tænker jeg at der er fuldstændig ligegyldigt, Det er ikke nu du skal træffe store beslutning som at få et barn eller en graviditet. 

Argumentet skal ikke være " fordi jeg fylder 30 " " min datter vil gerne !" . Fin datter er et barn og forstår ikke konsekvenserne af at sætter en baby i verdenen. Inden jeg Fylder 30 ? Hvad hvis det tager dig 3 år at blive gravid ? Skal du så ikke have et barn eller hvad ville du så gøre . Om2  år siger din datter at hun vil være enebarn ? Hvad så

Der er absolut ingen garanti for gravid i 1,2,3,4 cyklus , læs her inde , hverken med donor eller ex kæresten  

Når det så er skrevet : Du skal få styr på dig  Inden du skal have styr på en baby, dit andet barn og en ex kæreste og en donor og de tanker der følger med det valg  

Hvis jeg ikke er gravid inde 30 år så bliver min datter enebarn ja. Jeg ved hvad jeg drømmer om og altid har drømt om. Så har fået tid til insiminering til insiminering med doner fra sædbank i det nye år. 

Anmeld Citér

16. november 2016

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Så i er på vej sammen igen.. I Har et barn sammen. Men nu vælger du en anden far end din kæreste.. 

Så modent et valg.. Helt sikkert stakkels barn der skal stå midt i sådan et rod. "Far ville ikke have mig, så mor tog en donor.. Så jeg kender ikke min bio-far. Men min søster fik lov at få både en mor og en biologisk far - og var i øvrigt ønsket fra begge sider". Eller tænker du han smutter igen når du er blevet insemineret? I så fald, burde du så ikke stoppe det forhold nu?  

Anmeld Citér

16. november 2016

Anonym

WOW Stakkelt BØRN.

Din datter fordi du tillægger så meget til hendes ønsker ( som jo så ikke betyder mere for dig end at din alder skal stoppe det) 

Der er 7 år mellem min nr 1 og nr 2 og de har verdens bedste forhold ( de er 3 og 10) og der er kun 1,5 år mellem nr. 2 og nr 3 og de har intet sammen endnu i hvertfald. Man kan altså ikke bare tro ting er sådan og sådan fordi en alder siger noget..

Stakkels dit barn som så bliver født uden far bare fordi mor ikke kunne vente lidt. Og helt ærligt var jeg din kæreste eller eks eller hvad han nu er havde jeg i den grad forladt dig med det samme. JA han var en idiot at gå fra dig under graviditet men du er sgu heller ikke for moden når du ikke kan vente på ham en smule tid. Han er sgu da mere moden end dig. han ser jeres forhold er i krise og vil gerne løse jeres problemer INDEN I sætter et andet barn i verden. Mens du har sat dato og tid på.. Hvad hvis det ikke lykkes men du har ægløsning 2 dage efter du er fyldt 31?? Lur mig om du så ikke liiige tager en cyklus mere, og en mere osv. 

Og så er jeg dissideret chokeret over at du skriver at du har bestilt tid selvom kæresten eller eks. er inde i billedet og I dyrker sex. ØØØH HVAD, så du håber at han gør dig gravid alligevel? Ved HAN at det er med den risiko eller hvad? Håber sgu ikke du snyder ham for det er sgu da alt andet en modent.

I er begge umodne men du tager trods alt førstepladsen ved ikke at kunne vente på ham. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.