WOW Stakkelt BØRN.
Din datter fordi du tillægger så meget til hendes ønsker ( som jo så ikke betyder mere for dig end at din alder skal stoppe det)
Der er 7 år mellem min nr 1 og nr 2 og de har verdens bedste forhold ( de er 3 og 10) og der er kun 1,5 år mellem nr. 2 og nr 3 og de har intet sammen endnu i hvertfald. Man kan altså ikke bare tro ting er sådan og sådan fordi en alder siger noget..
Stakkels dit barn som så bliver født uden far bare fordi mor ikke kunne vente lidt. Og helt ærligt var jeg din kæreste eller eks eller hvad han nu er havde jeg i den grad forladt dig med det samme. JA han var en idiot at gå fra dig under graviditet men du er sgu heller ikke for moden når du ikke kan vente på ham en smule tid. Han er sgu da mere moden end dig. han ser jeres forhold er i krise og vil gerne løse jeres problemer INDEN I sætter et andet barn i verden. Mens du har sat dato og tid på.. Hvad hvis det ikke lykkes men du har ægløsning 2 dage efter du er fyldt 31?? Lur mig om du så ikke liiige tager en cyklus mere, og en mere osv.
Og så er jeg dissideret chokeret over at du skriver at du har bestilt tid selvom kæresten eller eks. er inde i billedet og I dyrker sex. ØØØH HVAD, så du håber at han gør dig gravid alligevel? Ved HAN at det er med den risiko eller hvad? Håber sgu ikke du snyder ham for det er sgu da alt andet en modent.
I er begge umodne men du tager trods alt førstepladsen ved ikke at kunne vente på ham.
Anmeld
Citér