Hvad ville i gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.791 visninger
24 svar
153 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. november 2016

Anonym trådstarter

Jeg er i vildrede 

Min kæreste gik fra mig fordi jeg blev gravid, har desværre lige mistet. 

Han har så lige sagt at han er i tvivl om vi skal være sammen fordi jeg gerne vil have et barn mere. Han vil gerne have et barn mere med mig bare ikke lige nu. Og jeg vil gerne være gravid inden jeg bliver 30 også grundet vores datters alder. Der er 9 mdr til jeg bliver 30

Jeg står og skal vælge imellem at det bliver med doner eller med ham, ser jo helst han er faderen, men kan bare heller ikke undvære at få mit andet barn er villig til at vente 6 mdr. Men heller ikke mere for det et ønske for både mig og min datter og tabet af vores barn for nogle dage siden har knust mig så meget. 

Men ville i vente på ham så det bliver som han havde sagt eller ville i ikke bruge et sekund mere på ham. Skal siges jeg ikke engang kan snakke med ham om det. Han er 34 år. 

Siden vi gik fra hinanden for 21 dage siden har vi ses meget og skrevet sammen hverdag. Men jeg er så i tvivl om jeg bare skal få et barn uden ham, og så komme videre med mit liv.

Ingen negative kommentarer tak eller diskrimination mod jeg vil få mit andet barn med doner.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2016

Soonmom

Øh det lyder som et meget umodent og ustabilt forhold,  kan slet ikke forstå du overvejer barn nr.  2 med ham ? 

Anmeld Citér

1. november 2016

Abracadabra

Hvis I ikke engang kan tale om jeres ønsker for fremtiden, skal I ikke være sammen mere. I kan ikke tillade jer at bringe flere børn ind i jeres umodne on-and-off forhold. 

Anmeld Citér

1. november 2016

Cassandra

Anonym skriver:

Jeg er i vildrede 

Han har så lige sagt at han er i tvivl om vi skal være sammen fordi jeg gerne vil have et barn mere. Han vil gerne have et barn mere med mig bare ikke lige nu. Og jeg vil gerne være gravid inden jeg bliver 30 også grundet vores datters alder. Der er 9 mdr til jeg bliver 30

Jeg står og skal vælge imellem at det bliver med doner eller med ham, ser jo helst han er faderen, men kan bare heller ikke undvære at få mit andet barn er villig til at vente 6 mdr. Men heller ikke mere for det et ønske for både mig og min datter og tabet af vores barn for nogle dage siden har knust mig så meget. 

Men ville i vente på ham så det bliver som han havde sagt eller ville i ikke bruge et sekund mere på ham. Skal siges jeg ikke engang kan snakke med ham om det. Han er 34 år. 

Siden vi gik fra hinanden for 21 dage siden har vi ses meget og skrevet sammen hverdag. Men jeg er så i tvivl om jeg bare skal få et barn uden ham, og så komme videre med mit liv.

Ingen negative kommentarer tak eller diskrimination mod jeg vil få mit andet barn med doner.

Hej 

Jeg ville ikke bruge mere tid på ham -  Han virker ikke voksen  Giv slip på ham 

Anmeld Citér

1. november 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg er i vildrede 

Er det første barn med din kæreste? 

Anmeld Citér

1. november 2016

Anonym

Min første indskydelse er, om du er i krise, bare fordi du fylder 30? 

For det lyder sådan. Man skal da ikke få børn på den måde? Det lyder da os skørt og sige at "jeg vil have børn inden jeg fylder 36 år mg fem  måneder fx. 

Man får vel børn som par.. Når begge parter er klar til det. Det at få børn er en fælles beslutning.

jeg syntes desværre du virker umoden, hvor din kæreste derimod virker som en fornuftig mand, der får børn, når tiden er den rette.

jeg ville klart vente til kæresten var klar.

Anmeld Citér

1. november 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Jeg er i vildrede 

Først et stort kram til dig for det barn du desværre mistede, dernæst skal du ingenting lige nu. ærligt, så lyder du desperat og uden føling med hvad du egentlig gerne vil. på  kun 21 dage er du gået fra et brud fra kæresten, en abort og nu et donor barn og nu er du nød til lige at tænke dig rigtig godt om, før at du gør mere. For mig lyder du desværre slet ikke afklaret med hvad du selv vil og og det er ikke lige nu du skal blive gravid igen på den ene eller anden måde. selvom du selv har en alders grænse og din datter gerne vil være storesøster ( synes for øvrigt at du lægger det alt for meget over på hvad hun ønsker), så stop projekt baby i en periode.

Anmeld Citér

1. november 2016

Falk43

Kram til dig og jeg tænker at du sørger vildt over tabet og derfor har brug for noget til at fylde det ud og det vil en ny graviditet . 

Donor ( øh hvilke Donor ? Sædbank eller eller ?)eller  kæreste, egentlig tænker jeg at der er fuldstændig ligegyldigt, Det er ikke nu du skal træffe store beslutning som at få et barn eller en graviditet. 

Argumentet skal ikke være " fordi jeg fylder 30 " " min datter vil gerne !" . Fin datter er et barn og forstår ikke konsekvenserne af at sætter en baby i verdenen. Inden jeg Fylder 30 ? Hvad hvis det tager dig 3 år at blive gravid ? Skal du så ikke have et barn eller hvad ville du så gøre . Om2  år siger din datter at hun vil være enebarn ? Hvad så

Der er absolut ingen garanti for gravid i 1,2,3,4 cyklus , læs her inde , hverken med donor eller ex kæresten  

Når det så er skrevet : Du skal få styr på dig  Inden du skal have styr på en baby, dit andet barn og en ex kæreste og en donor og de tanker der følger med det valg  

Anmeld Citér

1. november 2016

lineog4

Først kæmpe kram - at nå at glæde sig til en lille ny og så miste er super hårdt. Jeg tænker du lige nu er i sorg over tabet af drømmen og også over tabet af dit forhold og så tænker man irrationelt. 

Hvad jeg ville gøre? Jeg ville droppe ideen om at barnet partout skal komme på et bestemt tidspunkt pga min egen alder og min datters alder. Men i stedet plante en ide i mit hoved om at barnet skal komme når jeg og min lille familie var parat og jeg enten havde fået forholdet med min nuværende (ex) kæreste til at fungere eller jeg havde mødt en ny kærlighed. Og jeg ville plante ideen om, at netop det tidspunkt var det rigtige tidspunkt. 

Jeg ville ikke midt i et brud med kæresten, lige efter en abort beslutte at nu skal jeg have en baby koste hvad det vil også selvom det betyder at blive enlig mor til to. 

Anmeld Citér

1. november 2016

ErDuHerIkkeSnart

Puha - jeg ville i dit sted droppe at forsøge at smide endnu et barn ind i alt det rod der pågår allerede! Det vil simpelthen ikke være fair!

Din kæreste svigter dig og forlader dig under en graviditet - og nu overvejer du i ramme alvor at gå tilbage til ham ... Og endnu værre - at lave endnu et barn med ham? Nej, nej, nej!

Og selvfølgelig skal du heller ikke kaste dig ud i er donorbarn få uger efter at manden er skredet og du har aborteret. Den slags kræver modne og velovervejede refleksioner - hvilket der mildest talt ikke lyder som om er tilfældet lige nu.

PS: Og selvfølgelig er det ikke en pind vigtigt om er barn fødes før eller efter man bliver 30, eller om der bliver et år mere eller mindre mellem søskende - livet  kan ikke kontrolleres i den slags detaljer! Når småting som det, er nok til at skille jer ad, fortæller det dig så ikke noget om jeres forhold?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.