Besøg fra biblioteket......?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2009

Vingummien

Jules skriver:

Jeg lavede både te og kaffe... Men jeg syntes os det var dejligt med lidt selskab Men hun havde helt sikkert ikke forventet det...

Oki, for herhjemme bliver der kun lavet kaffe når Frank skal have det og te ejer vi ikke. Er næsten helt pinligt, men sådan er det jo.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

Vingummien

Jules skriver:

Jeg lavede både te og kaffe... Men jeg syntes os det var dejligt med lidt selskab Men hun havde helt sikkert ikke forventet det...

Oki, for herhjemme bliver der kun lavet kaffe når Frank skal have det og te ejer vi ikke. Er næsten helt pinligt, men sådan er det jo.

Anmeld

2. oktober 2009

Jules

suanne85 skriver:

Hehe... jeg tror jeg har 5 forskellige slags kaffe og mange mange mange flere slags te selv om det er YDERST sjældent der er nogen af os der drikker det... Kun når vi har gæster og når vi er syge er det kun kamille te... hehe.
Jeg har lidt for en hver smag Mine nevøer og veninder fortæller mig tit at de glæder sig til at se hvilket jeg nu har...Hehe. Jeg har os altid noget lækkert på bordet når vi får gæster... Men det skyldes nok jeg selv godt kan lide at gå og småspise...Hihi

Anmeld

2. oktober 2009

Vingummien

Jules skriver:

Hehe... jeg tror jeg har 5 forskellige slags kaffe og mange mange mange flere slags te selv om det er YDERST sjældent der er nogen af os der drikker det... Kun når vi har gæster og når vi er syge er det kun kamille te... hehe.
Jeg har lidt for en hver smag Mine nevøer og veninder fortæller mig tit at de glæder sig til at se hvilket jeg nu har...Hehe. Jeg har os altid noget lækkert på bordet når vi får gæster... Men det skyldes nok jeg selv godt kan lide at gå og småspise...Hihi

Hehe ja det kan da være.

Vi får ikke så tit gæster så gider ikke have det hjemme, er sgu nærrig og de fleste der kigger forbi bla. min moster de drikker kaffe og så er Frank tit hjemme og så smækker han det over. Ved de det kun er mig der er hjemme jamen så er det vand eller ingenting hehe. Med mindre vi har sodavand hjemme

Anmeld

2. oktober 2009

Jules

suanne85 skriver:

Hehe ja det kan da være.

Vi får ikke så tit gæster så gider ikke have det hjemme, er sgu nærrig og de fleste der kigger forbi bla. min moster de drikker kaffe og så er Frank tit hjemme og så smækker han det over. Ved de det kun er mig der er hjemme jamen så er det vand eller ingenting hehe. Med mindre vi har sodavand hjemme

Jeg vil helst have sodavanden for mig selv...Hehe... Så jeg pådutter dem det jeg ik gider drikke.... Eeeeej! Det er gas...Ungerne ved hvor de står så de tar sku helt uden at spørge...hehe

Anmeld

2. oktober 2009

Vingummien

Jules skriver:

Jeg vil helst have sodavanden for mig selv...Hehe... Så jeg pådutter dem det jeg ik gider drikke.... Eeeeej! Det er gas...Ungerne ved hvor de står så de tar sku helt uden at spørge...hehe

Hehe, tænkte det nok at du var sådan

Her har vi kun sådan noget hjemme hvis vi lige får lyst til en sodavand eller vi ved vi skal have mere end en gæst. Syntes tit vi bare ender med at have det til at stå.
De sidste fødselsdage vi har holdt har vi kun haft juice til da vi ved vi får det drukket bagefter hvis der er noget tilbage

Anmeld

3. oktober 2009

malou

suanne85 skriver:

Jamen her kommer de på besøg

smiler... hov jeg sov vist i timen ... lol

Anmeld

3. oktober 2009

Nanna1985

Det har jeg Aldrig hørt om før, men det lyder da meget hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.