Besøg fra biblioteket......?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2009

malou

Jeg har skam allerede været på biblo 2 gange og hente gratis bøger til Victor.... her i Sverige er det helt almindeligt..

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

Vingummien

malou skriver:

Jeg har skam allerede været på biblo 2 gange og hente gratis bøger til Victor.... her i Sverige er det helt almindeligt..

knus malou

Jamen her kommer de på besøg

Anmeld

2. oktober 2009

Anja

Det er da et fornemt tilbud !

I Kalundborg kommune får man en fødselsdagshilsen og kort gavekort som kan indløses på biblioteket og så får man en bog.

Vi bruger biblioteket ret meget, for vores lille lokale afdeling går meget op i børneafdelingen som både er til leg og fordybelse.

Anmeld

2. oktober 2009

Vingummien

Anja skriver:

Det er da et fornemt tilbud !

I Kalundborg kommune får man en fødselsdagshilsen og kort gavekort som kan indløses på biblioteket og så får man en bog.

Vi bruger biblioteket ret meget, for vores lille lokale afdeling går meget op i børneafdelingen som både er til leg og fordybelse.

Oki får man det hver fødselsdag eller? Syntes også det er vildt at de ligefrem vil komme på besøg

Anmeld

2. oktober 2009

Jules

Vi havde besøg lige inden vi flyttede Det er nogle rigtig gode bøger du får...viktor er glad for at kigge i sine... Også er det sådan nogle gode nogen der ikke går i stykker

Anmeld

2. oktober 2009

Anja

suanne85 skriver:

Oki får man det hver fødselsdag eller? Syntes også det er vildt at de ligefrem vil komme på besøg

Jeg ved faktisk ikke, om det er til hver fødselsdag eller om det er noget de har valgt som indsatsområde for en periode.

Vi har i al fald fået det de sidste to gange en af ungerne har haft fødselsdag.

Anmeld

2. oktober 2009

Vingummien

Jules skriver:

Vi havde besøg lige inden vi flyttede Det er nogle rigtig gode bøger du får...viktor er glad for at kigge i sine... Også er det sådan nogle gode nogen der ikke går i stykker

Oki det lyder da super. Hvor længe er de der?

Anmeld

2. oktober 2009

Jules

suanne85 skriver:

Oki det lyder da super. Hvor længe er de der?

1/2 times tid...Hende vi havde ude var rigtig sød...

Anmeld

2. oktober 2009

Vingummien

Jules skriver:

1/2 times tid...Hende vi havde ude var rigtig sød...

Oki, bare de ikke  regner med kaffe osv

Anmeld

2. oktober 2009

Jules

suanne85 skriver:

Oki, bare de ikke  regner med kaffe osv

Jeg lavede både te og kaffe... Men jeg syntes os det var dejligt med lidt selskab Men hun havde helt sikkert ikke forventet det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.