Besøg fra biblioteket......?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.311 visninger
27 svar
0 synes godt om
2. oktober 2009

Vingummien

Ja, det har jeg aldrig hørt om før

Men Emil fik i dag et fint brev fra biblioteket her i Randers med en dag i næste uge og tidspunkt hvor de ville komme forbi med en gave til ham med bøger hvor der var remser i og nogen med billeder sange osv og så vil de fortælle om hvordan man hjælper barnets sprog fremgang med sang osv. Er da spændt på hvad det er for noget og hvad bøger det er.
Men har aldrig hørt folk snakke om det at de har haft besøg eller at der var sådan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

Diana...

Ej det har jeg da godt nok heller aldrig hør om men det sgu da dejlig med nogen bøger   

Knus

Anmeld

2. oktober 2009

Vingummien

Diana... skriver:

Ej det har jeg da godt nok heller aldrig hør om men det sgu da dejlig med nogen bøger   

Knus

Ja det syntes jeg også, og så lige en hyggelig sludre om rim osv. Skal da nok blive hyggeligt tror jeg, er så om formiddagen men holder ham da bare hjemme så han kan være med

Anmeld

2. oktober 2009

LotteN

Det har jeg sandelig heller aldrig hørt om før - men så lange man kan få noget gratis til de små, så er det da bare om at tage imod med åbne arme

Anmeld

2. oktober 2009

Vingummien

LotteN skriver:

Det har jeg sandelig heller aldrig hørt om før - men så lange man kan få noget gratis til de små, så er det da bare om at tage imod med åbne arme

Ej hvor underligt, bliver nødtil at spørge dem når de kommer hvorfor de gør det hehe

Anmeld

2. oktober 2009

LotteN

suanne85 skriver:

Ej hvor underligt, bliver nødtil at spørge dem når de kommer hvorfor de gør det hehe

ja, jeg glæder mig da til at høre hvad det hele gik ud på - husk og kom med en tilagemelding

Anmeld

2. oktober 2009

Vingummien

LotteN skriver:

ja, jeg glæder mig da til at høre hvad det hele gik ud på - husk og kom med en tilagemelding

Jeps det skal jeg nok

Anmeld

2. oktober 2009

JustAnotherName

suanne85 skriver:

Men Emil fik i dag et fint brev fra biblioteket her i Randers med en dag i næste uge og tidspunkt hvor de ville komme forbi med en gave til ham med bøger hvor der var remser i og nogen med billeder sange osv og så vil de fortælle om hvordan man hjælper barnets sprog fremgang med sang osv. Er da spændt på hvad det er for noget og hvad bøger det er.
Men har aldrig hørt folk snakke om det at de har haft besøg eller at der var sådan noget

Hold da op... Vildt nok.
Det har jeg nu heller aldrig hørt om før !?!

Bianca fyldte jo 2 år i sidste uge, og PÅ selve dagen, modtog vi et brev fra biblioteket, hvor de skrev tillykke med 2 år, og hvis hun medbringer et vedlagt kort, så kan hun komme derned og få en gratis bog i (fødselsdags)gave.

Om det er samme bog, ved jeg ikke.
Vi har aldrig fået sådan et tilbud som Jer ihvertfald, selvom vi jo bor i samme kommune. Så måske er I bare nogle udvalgte blandt få i Randers ?!?

Men Bianca skal da selvfølgelig på biblioteket en dag og have sin gratis bog - hvad end man så kan forvente at dét er.... 

Anmeld

2. oktober 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Det er skisme da kanon godt!!
Det gad jeg da godt have haft 
Fedt!

Anmeld

2. oktober 2009

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Hold da op... Vildt nok.
Det har jeg nu heller aldrig hørt om før !?!

Bianca fyldte jo 2 år i sidste uge, og PÅ selve dagen, modtog vi et brev fra biblioteket, hvor de skrev tillykke med 2 år, og hvis hun medbringer et vedlagt kort, så kan hun komme derned og få en gratis bog i (fødselsdags)gave.

Om det er samme bog, ved jeg ikke.
Vi har aldrig fået sådan et tilbud som Jer ihvertfald, selvom vi jo bor i samme kommune. Så måske er I bare nogle udvalgte blandt få i Randers ?!?

Men Bianca skal da selvfølgelig på biblioteket en dag og have sin gratis bog - hvad end man så kan forvente at dét er.... 

Har jeg nemlig også tænkt på. Om det evt kan være en sp der går ind og udpeger nogle forskellige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.