Emma3101 skriver:
Som overskriften siger så føler jeg mig fattig, men er det bestemt ikke.
Bor sammen med min kæreste i en virkelig billig lejlighed. Jeg er uddannet i butik og han er elektriker. Vi fik tilbudt at flytte i en lejlighed i solrød til en husleje på ca. 7500kr. Alt forbrug er ikke regnet med så det løber nok op i lidt over 8000kr.
Jeg tjener ikke vildt meget og min kæreste kan i perioder være uden job, da han arbejder på byggepladser, hvor firmaerne får projekter som kun varer en hvis periode.
Da vi lagde budgettet for alle udgifter- bil, forsikringer, mad, husleje, mobilregning osv. Løb budgettet op på omkring 23-24000kr. I den lejlighed vi fik tilbudt. Lyder det af meget??
jeg ønsker snart at stifte familie, men synes godt nok at pengene flyver hurtigt, så snart man ønsker et værelse til sit barn i en by jeg kan lide.
Forstår til tider ikke hvordan andre familier får flere og flere børn, samtidig med den ene er på su eller levet af dagpenge. Jeg vil ikke være snobbet, men har få byer jeg vil bo i grundet familien er tæt.
Hvordan får i det til at fungere? Lever i skrabet?
23.000-24.000 kr. Er rigtig rigtig mange penge at betale til sin budgetkonto hvis man (som jeg læser er jeres situation??) bor til leje og er to voksne og ingen børn??
Vi betaler 30.000 kr. Men vi "ejer" så vores hus, som er 100% nyistandsat og leaser to spritnye biler. Vi er to voksne og to børn