Føler mig fattig, men er det ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.264 visninger
22 svar
7 synes godt om
22. oktober 2016

Emma3101

Som overskriften siger så føler jeg mig fattig, men er det bestemt ikke. 

Bor sammen med min kæreste i en virkelig billig lejlighed. Jeg er uddannet i butik og han er elektriker. Vi fik tilbudt at flytte i en lejlighed i solrød til en husleje på ca. 7500kr. Alt forbrug er ikke regnet med så det løber nok op i lidt over 8000kr. 

Jeg tjener ikke vildt meget og min kæreste kan i perioder være uden job, da han arbejder på byggepladser, hvor firmaerne får projekter som kun varer en hvis periode. 

Da vi lagde budgettet for alle udgifter- bil, forsikringer, mad, husleje, mobilregning osv. Løb budgettet op på omkring 23-24000kr. I den lejlighed vi fik tilbudt. Lyder det af meget??

jeg ønsker snart at stifte familie, men synes godt nok at pengene flyver hurtigt, så snart man ønsker et værelse til sit barn i en by jeg kan lide.

Forstår til tider ikke hvordan andre familier får flere og flere børn, samtidig med den ene er på su eller levet af dagpenge. Jeg vil ikke være snobbet, men har få byer jeg vil bo i grundet familien er tæt.

Hvordan får i det til at fungere? Lever i skrabet?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2016

Jegkiggerpåfugle

Vi har et budget med lån - forbrugslån, vi bor til leje 7300 - har bil - forsikringer - har 2 børn i daginstution - mobil/internet/tv og begge arbejdende 

vores budget ialt er på 20.000 

og så har vi 4500 kr til benzin og mad og det hele slår til 

Anmeld Citér

22. oktober 2016

Emma3101

Jegkiggerpåfugle skriver:

Vi har et budget med lån - forbrugslån, vi bor til leje 7300 - har bil - forsikringer - har 2 børn i daginstution - mobil/internet/tv og begge arbejdende 

vores budget ialt er på 20.000 

og så har vi 4500 kr til benzin og mad og det hele slår til