Sygemeldt og weekendophold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2016

KissMeKissMeKissMe

Jeg var helt sikkert blevet hjemme og så havde jeg sendt mand + børn af sted og givet min plads væk til en anden. Så vidt jeg ved har Lalandia ikke opkrævet navne på dem, man har købt turen til. Så du kan give din plads til et familiemedlem/anden voksen. Måske mandens bror/søster eller en af hans gode venner eller en bedsteforælder. Så får børnene en kanon tur og det er sikkert også fedt for din mand, hvis han får en anden voksen med (som også er i stand til at tage ordentligt del i turen). 

Derudover får du en weekend derhjemme, hvor du kan have kvalme og ligge i sengen uden dårlig samvittighed (som du siger, at du har over for børnene) og hvor du har totalt fred og ro til at få det bedre. 

Sådan havde jeg gjort hvis det var mig. Og ved i hvert fald at min kæreste ville elske den løsning. En fed tur med børn og sin bror, hvor de bare skulle have en fest. Det ville helt sikkert være federe end en uoplagt kone, der lå og kastede op på sofaen i en hytte i Lalandia. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2016

Anonym trådstarter

KissMeKissMeKissMe skriver:

Jeg var helt sikkert blevet hjemme og så havde jeg sendt mand + børn af sted og givet min plads væk til en anden. Så vidt jeg ved har Lalandia ikke opkrævet navne på dem, man har købt turen til. Så du kan give din plads til et familiemedlem/anden voksen. Måske mandens bror/søster eller en af hans gode venner eller en bedsteforælder. Så får børnene en kanon tur og det er sikkert også fedt for din mand, hvis han får en anden voksen med (som også er i stand til at tage ordentligt del i turen). 

Derudover får du en weekend derhjemme, hvor du kan have kvalme og ligge i sengen uden dårlig samvittighed (som du siger, at du har over for børnene) og hvor du har totalt fred og ro til at få det bedre. 

Sådan havde jeg gjort hvis det var mig. Og ved i hvert fald at min kæreste ville elske den løsning. En fed tur med børn og sin bror, hvor de bare skulle have en fest. Det ville helt sikkert være federe end en uoplagt kone, der lå og kastede op på sofaen i en hytte i Lalandia. 

Vi har aflyst og Lalandia har været så storsindet at give os vores penge retur. Så venter vi med at tage afsted indtil alle er på toppen igen.

tak for input - det havde været en god løsning ellers

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Har i ikke en rejseforsikring de burde dække afbud

( har Ikke læst hele tråden hvis du har svaret)

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Miti's mama

Med tanke på at det vil være forfærdeligt for dig, havde jeg selv sendt dem alene afsted. Bare overvej tung fugtig luft med stærk klor iblandet og så kvalme 

Send dem afsted på en hyggetur og bliv selv hjemme. En sygemelding er mange ting, men med blødninger, kvalme og lignende vil jeg tage meget roligt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.