U P D A T E:
Min dårlige samvittighed overfor min familie og specielt mine børn, har gjort at jeg håbede at kunne give mine børn en god oplevelse i Lalandia, for at kompensere for hverdagen og min manglende tilstedeværelse.
Samtidig har jeg haft en nagende dårlig samvittighed overfor jobbet, som jeg jo er sygemeldt fra. Alle omkring mig, fortæller mig dog, at jeg ikke kan arbejde og ikke skal have dårlig samvittighed - de ser mig jo!
Jeg hældte virkelig til enten at tage med derned og bare ligge i huset eller at sende mand og børn på tur alene - vi havde bare glædt os alle sammen og håbede inderligt, at kunne give os et pusterum - det var en naiv tanke!
I et desperat forsøg, kontaktede jeg Lalandia for at høre, om vi på nogen måde kunne gøre noget. På trods af, at reglerne siger, at man taber det fulde beløb, hvis man afmelder inden 15 dage før opholdets start, har de været så storsindede at de lod os komme ud af bookningen mod et administrationsgebyr på 250 kr. Simpelthen SÅ god service.
Nu er den meldt for børnene og den ældste forstår godt, at vi hellere skal afsted, når alle er friske - jeg elsker simpelthen min familie <3
Nu er der lidt ro på og jeg kan koncentrere mig om at få slappet af og forhåbentlig blive klar til at arbejde igen snart!
Anmeld
Citér