Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
EBK skriver: I uge 36 blev jeg indlagt med veer, og JM mente bestemt også at vores mand var alt for lille, da hun mærkede på min mave. Hun var virkelig bekymret, og der blev kaldt læge, som så scannede mig. Han var helt gennemsnitlig, og 3 uger senere kom en 3320 gram baby ud. De der skøn kan du ikke bruge til en fis. Nogle JM er virkelig gode til det, og andre knap så meget. Hvis hun var bekymret, så havde hun sendt dig til scanning.
I uge 36 blev jeg indlagt med veer, og JM mente bestemt også at vores mand var alt for lille, da hun mærkede på min mave.
Hun var virkelig bekymret, og der blev kaldt læge, som så scannede mig.
Han var helt gennemsnitlig, og 3 uger senere kom en 3320 gram baby ud.
De der skøn kan du ikke bruge til en fis. Nogle JM er virkelig gode til det, og andre knap så meget.
Hvis hun var bekymret, så havde hun sendt dig til scanning.
Ja okay - man kan jo nå at blive super bekymret for ingen verdens ting Men det var dejligt at høre, at han var som han skulle være
Og du har helt ret - hvis der havde været grund til bekymring, var jeg helt sikkert blevet sendt videre
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Roamer skriver: Det er umiddelbart heller ikke det fedeste i verden, men skal heldigvis formentligt nok overleve og det er jo det hele værd i sidste ende Er også vildt spændt på fødslen; både på den gode måde, men også lidt skræmt for det ukendte Men har hørt om flere og flere, som savner følelsen af en fødsel
Det er umiddelbart heller ikke det fedeste i verden, men skal heldigvis formentligt nok overleve og det er jo det hele værd i sidste ende
Er også vildt spændt på fødslen; både på den gode måde, men også lidt skræmt for det ukendte Men har hørt om flere og flere, som savner følelsen af en fødsel
Uden tvivl. Det er en ubeskrivelig kærlighed man får til det lille væsen :-)
det er også mest pressefasen man savner. Ihvertfald for mit vedkommende. Selve veerne er ikke de fedeste. (Havde veer i 23 timer) men når presseveerne starter oplever man virkelig hvad ens krop er i stand til. Og så bare at få det lille varme barn op på sin mave og se ham/hende første gang. Helt fantastisk
AnoMom skriver: Uden tvivl. Det er en ubeskrivelig kærlighed man får til det lille væsen :-) det er også mest pressefasen man savner. Ihvertfald for mit vedkommende. Selve veerne er ikke de fedeste. (Havde veer i 23 timer) men når presseveerne starter oplever man virkelig hvad ens krop er i stand til. Og så bare at få det lille varme barn op på sin mave og se ham/hende første gang. Helt fantastisk
Glæder mig sådan til hun ligger i mine arme, og jeg bare kan få lov til at knuselske hende
Har faktisk også hørt, at det er presseveerne som folk savner - og at de ofte kommer som en befrielse efter mange timers udvidelelsesveer glæder mig også til at opleve hvad min krop er i stand til
Roamer skriver: Glæder mig sådan til hun ligger i mine arme, og jeg bare kan få lov til at knuselske hende Har faktisk også hørt, at det er presseveerne som folk savner - og at de ofte kommer som en befrielse efter mange timers udvidelelsesveer glæder mig også til at opleve hvad min krop er i stand til
Kan jeg virkelig godt forstå. Det er også en ubeskrivelig følelse
det er en kæmpe befrielse. For presseveerne gør ikke ondt og det er ligesom at kroppen presser selv. Derfor man nogle gange skal gispe. Det kunne jeg så ikke finde ud af
Jeg havde faktisk modsatte bekymring end dig. Jeg var virkelig bekymret for et stort barn. Ved ikke lige hvorfor. Min datter blev vurderet til at være i den lille ende. Men alligevel kom der et barn ud på 3920 g.. så de der vægtskøn kan man ikke altid bruge til noget.
Men ja. Man bekymrer sig virkelig om nogle ting i gravidteten. Jeg er sikker på jm havde sagt noget.
Held og lykke med det hele
AnoMom skriver: Kan jeg virkelig godt forstå. Det er også en ubeskrivelig følelse det er en kæmpe befrielse. For presseveerne gør ikke ondt og det er ligesom at kroppen presser selv. Derfor man nogle gange skal gispe. Det kunne jeg så ikke finde ud af
Er begyndt at se fødselstegn overalt, men tror mere det er fordi jeg bare gerne vil have hende ud
Er virkelig spændt på, hvordan jeg selv kommer til at være den dag - om jeg rent faktisk husker vejrtrækningen (og især det der gispning), om jeg bare ligger og skriger eller tager det hele i stiv arm
Roamer skriver: Er begyndt at se fødselstegn overalt, men tror mere det er fordi jeg bare gerne vil have hende ud Er virkelig spændt på, hvordan jeg selv kommer til at være den dag - om jeg rent faktisk husker vejrtrækningen (og især det der gispning), om jeg bare ligger og skriger eller tager det hele i stiv arm
Haha. Ja husker det tydeligt selv. Havde dog ingen tegn og ventede faktisk bare på at jeg gik 10 dage over så jeg blev sat i gang. Men jeg startede selv 40+1
Det er slet ikke til at forudse. Man kan være sikker på at man har styr på alt. Men kroppen er bare ikke enig. Jeg var sikker på jeg ville tage det hele i stiv arm og trække vejret og huske det kun var 1-2 minutter af gangen det gjorde ondt. Men hold nu op. Efter de første 6 timer tudede jeg og skældte sønnens far ud.
AnoMom skriver: Haha. Ja husker det tydeligt selv. Havde dog ingen tegn og ventede faktisk bare på at jeg gik 10 dage over så jeg blev sat i gang. Men jeg startede selv 40+1 Det er slet ikke til at forudse. Man kan være sikker på at man har styr på alt. Men kroppen er bare ikke enig. Jeg var sikker på jeg ville tage det hele i stiv arm og trække vejret og huske det kun var 1-2 minutter af gangen det gjorde ondt. Men hold nu op. Efter de første 6 timer tudede jeg og skældte sønnens far ud.
Har gået on/off med meget tiltagende plukveer den sidste måneds tid - min livmoderhals var også forkortet til 1.5 cm for en god måned siden, min slimprop er gået (ved godt den kan gå mange mange mange gange ) og lige for tiden kan jeg mærke hende utroligt dybt i mit bækken; min kæreste har flere gange været ved at gå helt i spåner, fordi han hele tiden tror jeg er i gang med at føde Men satser på at hun kommer d. 31/10 - det kunne også være lidt fedt med et halloween barn
Hehe, kunne også sagtens forestille mig, at jeg bare vil skælde min kæreste (og mor) huden fuld, mens jeg grædende råber efter en epidural eller et bat til at slå mig selv omkuld med
Roamer skriver: Har gået on/off med meget tiltagende plukveer den sidste måneds tid - min livmoderhals var også forkortet til 1.5 cm for en god måned siden, min slimprop er gået (ved godt den kan gå mange mange mange gange ) og lige for tiden kan jeg mærke hende utroligt dybt i mit bækken; min kæreste har flere gange været ved at gå helt i spåner, fordi han hele tiden tror jeg er i gang med at føde Men satser på at hun kommer d. 31/10 - det kunne også være lidt fedt med et halloween barn Hehe, kunne også sagtens forestille mig, at jeg bare vil skælde min kæreste (og mor) huden fuld, mens jeg grædende råber efter en epidural eller et bat til at slå mig selv omkuld med
Det lyder da ihvertfald også som om at der snart sker et eller andet
haha det er da sødt at han er sådan.
Hahaha. Det er også tilladt at skælde ud. Min mor er ryger og havde været ude og ryge og i hod mening sad hun og nussede mig på kinden da jeg slog hendes hånd væk og skreg hun skulle spritte dem. Og min and far fik jeg kastet iltmasken efter fordi han blev ved at give mig den selvom jeg ikke ville have den. Jeg havde svoret på jeg ikke ville have epidural blokade. Men efter 22,5 time skreg jeg både på den og kejsersnit også startede presseveerne. Men var kun 8 cm åben så måtte ikke presse.
AnoMom skriver: Det lyder da ihvertfald også som om at der snart sker et eller andet haha det er da sødt at han er sådan. Hahaha. Det er også tilladt at skælde ud. Min mor er ryger og havde været ude og ryge og i hod mening sad hun og nussede mig på kinden da jeg slog hendes hånd væk og skreg hun skulle spritte dem. Og min and far fik jeg kastet iltmasken efter fordi han blev ved at give mig den selvom jeg ikke ville have den. Jeg havde svoret på jeg ikke ville have epidural blokade. Men efter 22,5 time skreg jeg både på den og kejsersnit også startede presseveerne. Men var kun 8 cm åben så måtte ikke presse.
Synes bare det har været sådan længe nu til at starte med var alle bare sikre på at jeg slet ikke ville gå terminen ud (og det var jeg også selv), men nu tror jeg mere og mere på, at jeg går over tid - for så heldig er jeg som regel
det er rigtigt sødt, han er faktisk bare generelt rigtig sød Han har lavet vanille budding til mig i dag, fordi jeg lige havde lyst til det
Haha, det kunne lige så godt være mig det der håber at jeg kommer til at være rolig og fattet, men er bare helt overbevist om at jeg bliver hende der, som sygehuset taler om i gru for at jeg skal føde der igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128