3+3 negativ test - er alt håb ude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2016

PB2013

Håber, at den bliver positiv. Sidder selv i samme position, og prøver at lade vær med at teste før efter et par dage. Mega svært.

Men du skriver, at din cyklus er blevet mega lang efter aborten. Har selv prøvet det samme, og jeg fik simpelthen ikke ægløsning. Tester du får ægløsning, for ellers kan en cyklus på mere end 35 dage godt være fordi du ikke for ægløsning, og så kunne et smut forbi lægen måske være en ide?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2016

Anonym trådstarter

PB2013 skriver:

Håber, at den bliver positiv. Sidder selv i samme position, og prøver at lade vær med at teste før efter et par dage. Mega svært.

Men du skriver, at din cyklus er blevet mega lang efter aborten. Har selv prøvet det samme, og jeg fik simpelthen ikke ægløsning. Tester du får ægløsning, for ellers kan en cyklus på mere end 35 dage godt være fordi du ikke for ægløsning, og så kunne et smut forbi lægen måske være en ide?

Det er så svært haha 

Ja jeg tester for ægløsning  Også går jeg til zoneterapi, som hjælper utrolig meget 

Denne gang var jeg ved lægen, som ved en scanning bekræftede at jeg havde haft ægløsning, så den er god nok  Ellers mange tak for rådet 

Jeg krydser for, at du står med en positiv test snart 

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Anonym trådstarter

Opdate:

Testen er negativ. Er 3+5 eller 3+6 i dag 

Min krop fortæller mig, at jeg er gravid.. Mega ømme brystvorter (og røde, præcis som sidst jeg var gravid, ellers har jeg aldrig haft det), en sjov fornemmelse i kroppen og nogle andre små ting.. Men ja, må jo forholde mig til testen, selvom jeg overhovedet ikke kan mærke tegn på at mens er på vej.. Hvilket jeg plejer at kunne mange dage i forvejen 

Hav en rigtig god fredag  Nu vil jeg tage trist på arbejde og få dagen overstået så jeg kan komme hjem under dynen 

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Mumiknold

Anonym skriver:

Opdate:

Min krop fortæller mig, at jeg er gravid.. Mega ømme brystvorter (og røde, præcis som sidst jeg var gravid, ellers har jeg aldrig haft det), en sjov fornemmelse i kroppen og nogle andre små ting.. Men ja, må jo forholde mig til testen, selvom jeg overhovedet ikke kan mærke tegn på at mens er på vej.. Hvilket jeg plejer at kunne mange dage i forvejen 

Hav en rigtig god fredag  Nu vil jeg tage trist på arbejde og få dagen overstået så jeg kan komme hjem under dynen 

Stort kram til dig

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Opdate:

Jeg tror nu stadig, at der er noget.

Hvis du har mod på at teste i aften, så prøv det, upload billede herinde. 

Der er mange, der får de kraftigste streger om aftenen, når det er lidt tidligt.

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Der er mange, der får de kraftigste streger om aftenen, når det er lidt tidligt.

Tak. Det er rigtig sødt af dig Må ærlig indrømme at vi begge er helt i chok. Aldrig har jeg været så sikker på noget.. Ikke engang da jeg var gravid sidst.. 

Jeg tænker at tage en test i morgen tidlig? Er der ikke større chancer der eller? 

Jeg tog 2 forskellige test i morges.. En billig strimmel test og en Valmed.. Det er noget rigtig pis altså

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg har lagt testen fra i morges til de 2 tidligere jeg har taget..

Jeg orker ikke at tage en test i aften, for den er også bare negativ jo 

Mine brystvorter gør SÅ ondt.. Kan ingenting. De er helt røde og det er smerte helved når jeg skal i bad.. også helt uden grund! øv for en lorte dag 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.