3+3 negativ test - er alt håb ude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.812 visninger
26 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. oktober 2016

Anonym trådstarter

og JA jeg ved godt at man ikke må teste før tid, men sidst jeg var

gravid kunne jeg teste positivt 3+4, så derfor testede jeg altså

Er der andre som førhen har kunne teste positivt tidligt, også ikke den næste gang? 

Må ærligt indrømme at jeg efter 9 måneders prøven og 1 MA er ved at mistet håbet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2016

ErDuHerIkkeSnart

Du svarer jo egentlig selv på spørgsmålet - du har taget testen for tidligt. Derfor kan du ikke regne med den endegyldigt. Test igen om nogle dage.

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Anonym trådstarter

Du svarer jo egentlig selv på spørgsmålet - du har taget testen for tidligt. Derfor kan du ikke regne med den endegyldigt. Test igen om nogle dage.

Kunne godt være, at når man kunne teste tidligt sidst, kunne man også teste tidligt denne gang 

- Jeg har aldrig gennemført en graviditet, da den sidste døde.

Jeg spørger derfor fordi jeg ikke ved det.. 

Men mange tak for dit svar 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Er der andre som førhen har kunne teste positivt tidligt, også ikke den næste gang? 

Må ærligt indrømme at jeg efter 9 måneders prøven og 1 MA er ved at mistet håbet 

Jeg kunne kun teste positiv med begge mine drenge da jeg var 4+0 og der var teststregen kun lidt synlig. Med den graviditet jeg er i gang med nu kunne jeg teste positiv 3+3 ca. og denne gang var teststregen faktisk lidt kraftigere end kontrolstregen. Så det kan godt svinge lidt fra gang til gang. 

Så håbet behøver slet ikke at være ude endnu, hvis du vel at mærke er gravid. 

Mvh. M

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Anonym

Ved ikke, men synes altså jrg kan ane noget på de test? 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

God-mor

Anonym skriver:

Jeg testede positivt med min datter 3+3 og blev sar 4 dage tilbage ved NF

Denne graviditet testede jeg positivt 4+2 (4+0 var den bragende negativ) er blevet sat 9 dage tilbage ved NF og det fatter jeg stadig ikke, men har altså en aktiv lille en i min mave nu. 

Så håbet er ikke ude. 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Anonym trådstarter

Mo9ca skriver:

Jeg kunne kun teste positiv med begge mine drenge da jeg var 4+0 og der var teststregen kun lidt synlig. Med den graviditet jeg er i gang med nu kunne jeg teste positiv 3+3 ca. og denne gang var teststregen faktisk lidt kraftigere end kontrolstregen. Så det kan godt svinge lidt fra gang til gang. 

Så håbet behøver slet ikke at være ude endnu, hvis du vel at mærke er gravid. 

Mvh. M

Mange tak for din besked og for opmuntringen 

Jeg håber, at jeg er gravid men har ærligt mistet modet og orker allerede nærmest ikke mere. Men 1.000 tak alligvel  Det var en super rar info at få... Lige det jeg søgte 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ved ikke, men synes altså jrg kan ane noget på de test? 

Seriøst!? 

Det synes jeg også, at jeg kunne.. MEGET svagt dog.. Men min kæreste sagde, at jeg så syner og tænkte at han altid har ret anyways, 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Jeg testede positivt med min datter 3+3 og blev sar 4 dage tilbage ved NF

Denne graviditet testede jeg positivt 4+2 (4+0 var den bragende negativ) er blevet sat 9 dage tilbage ved NF og det fatter jeg stadig ikke, men har altså en aktiv lille en i min mave nu. 

Så håbet er ikke ude. 

Ihhh mange tak fordi du giver dig tid til at skrive om dit forløb så detaljeret  Det betyder meget, tak 

Jeg prøver virkelig at bevare optimismen selvom det er svært 

Efter så mange måneder orker man bare snart ikke mere  Synes det bliver svære og svære at bevare optimismen, selvom jeg selvfølgelig godt ved, at der er mange som har prøvet endnu længere tid!! Men hold op hvor bliver man bare deprimeret 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Anonym

Anonym skriver:

Seriøst!? 

Det synes jeg også, at jeg kunne.. MEGET svagt dog.. Men min kæreste sagde, at jeg så syner og tænkte at han altid har ret anyways, 

Prøv igen om et par dage. Jeg synes der er noget på. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.