Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan sagtens forstå dine tanker. Kan sige jeg har pøvet at teste meget svagt positiv 4 dage før testdag men har også prøvet i to andre graviditeter først at ku teste positiv den ene gang i 6 uge og en anden gang i 5 uge så har oplevet det sagtens ka variere fra gang til gang. Fuldstændigt ligesom graviditetssymptomerne hvor jeg har oplevet opkastninger i min 1 og 5 graviditet og slet ingen opkastninger i de andre. Så ingen graviditer er ens ej heller for den enkelte. Håber du får en positiv test snarest. Knus
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ihhh mange tak fordi du giver dig tid til at skrive om dit forløb så detaljeret Det betyder meget, tak Jeg prøver virkelig at bevare optimismen selvom det er svært Efter så mange måneder orker man bare snart ikke mere Synes det bliver svære og svære at bevare optimismen, selvom jeg selvfølgelig godt ved, at der er mange som har prøvet endnu længere tid!! Men hold op hvor bliver man bare deprimeret
Ihhh mange tak fordi du giver dig tid til at skrive om dit forløb så detaljeret Det betyder meget, tak
Jeg prøver virkelig at bevare optimismen selvom det er svært
Efter så mange måneder orker man bare snart ikke mere Synes det bliver svære og svære at bevare optimismen, selvom jeg selvfølgelig godt ved, at der er mange som har prøvet endnu længere tid!! Men hold op hvor bliver man bare deprimeret
Kan godt forstå dig. Det må være meget frustrerende her gik der 4 måneder. Men det er jo helt normalt der går mange måneder, og det skal nok komme. Faktisk syntes jeg at kunne ane en meget svag streg på din test du har lagt op. Jeg troede løbet var kørt 4+0 da jeg testede helt negativt, og 4+2 tog jeg den sidste jeg havde liggende bare for at være sikker og der kom altså en virkelig svag streg frem, men nok til at jeg ikke var i tvivl. Så du kan altså sagtens være gravid og teste positivt om nogle dage
CC79 skriver: Kan sagtens forstå dine tanker. Kan sige jeg har pøvet at teste meget svagt positiv 4 dage før testdag men har også prøvet i to andre graviditeter først at ku teste positiv den ene gang i 6 uge og en anden gang i 5 uge så har oplevet det sagtens ka variere fra gang til gang. Fuldstændigt ligesom graviditetssymptomerne hvor jeg har oplevet opkastninger i min 1 og 5 graviditet og slet ingen opkastninger i de andre. Så ingen graviditer er ens ej heller for den enkelte. Håber du får en positiv test snarest. Knus
Hvor er det bare dejligt at blive forstået.. Tak for din besked
Jeg håber at det variere denne gang, og jeg stadig kan nå at teste positivt. Jeg har giga længe cykli efter aborten, så det gør det hellere ikke nemmere at blive positiv når man tester negativt.. Så ved man at man skal vente jeg-ved-ikke-hvor-lang-tid på en chance igen
Når ens nabo er gravid, og er lige så langt henne som man selv skulle have været, gør det heller ikke det hele nemmere At se på maven og tænke "sådan skulle min også have set ud"..
- Nå men det er en anden snak, hehe Mange tak for dit svar, jeg er glad for at du håber for os
God-mor skriver: Kan godt forstå dig. Det må være meget frustrerende her gik der 4 måneder. Men det er jo helt normalt der går mange måneder, og det skal nok komme. Faktisk syntes jeg at kunne ane en meget svag streg på din test du har lagt op. Jeg troede løbet var kørt 4+0 da jeg testede helt negativt, og 4+2 tog jeg den sidste jeg havde liggende bare for at være sikker og der kom altså en virkelig svag streg frem, men nok til at jeg ikke var i tvivl. Så du kan altså sagtens være gravid og teste positivt om nogle dage
Ja det er simpelthen så frusterende Tanken om, at man ikke ved hvor længe der går før det lykkedes er næsten den værste.. Da jeg smed p-pillerne var jeg herre optimistisk og tænkte at det skulle nok snart ske, og nu sidder man her
Ej det er jeg virkelig glad for at du kan. Det er sjælendt at folk kan ane noget (med mindre de lyver, hæhæ ).. Jeg kunne også ane noget, men min kæreste sagde at jeg så syner, så det troede jeg på.
Måske der er en streg om nogle dage. Det håber vi virkelig
Tak for din gode karma, det var lige hvad jeg havde brug for
Anonym skriver: Ja det er simpelthen så frusterende Tanken om, at man ikke ved hvor længe der går før det lykkedes er næsten den værste.. Da jeg smed p-pillerne var jeg herre optimistisk og tænkte at det skulle nok snart ske, og nu sidder man her Ej det er jeg virkelig glad for at du kan. Det er sjælendt at folk kan ane noget (med mindre de lyver, hæhæ ).. Jeg kunne også ane noget, men min kæreste sagde at jeg så syner, så det troede jeg på. Måske der er en streg om nogle dage. Det håber vi virkelig Tak for din gode karma, det var lige hvad jeg havde brug for
Jeg kan se et eller andet med noget farve syntes jeg Så håber for jer den bliver tydeligere. Tror mænd skal have set en meget tydelig streg før de tror den er god nok
Forstår din frustration fuldt ud.. ved vores nr 1 blev jeg gravid i første cyklus, så regnede også med at det gik nemt anden gang, men nej. Vi har kæmpet i over halvandet år på at lave lillebror som kommer om 29 dage. Det var halvandet år i helvede fordi man vil det så meget. Men er sikker på det nok skal lykkedes jer tålmodighed, selvom det er svært.
Og synes altså også at kan ane noget på den nederste test, så test igen om 2-3 dage
Tascha25 skriver: Forstår din frustration fuldt ud.. ved vores nr 1 blev jeg gravid i første cyklus, så regnede også med at det gik nemt anden gang, men nej. Vi har kæmpet i over halvandet år på at lave lillebror som kommer om 29 dage. Det var halvandet år i helvede fordi man vil det så meget. Men er sikker på det nok skal lykkedes jer tålmodighed, selvom det er svært. Og synes altså også at kan ane noget på den nederste test, så test igen om 2-3 dage
1. cyklus! Det er fandeme godt gået haha
Puha 1,5 år....Det er virkelig lang tid Godt holdt ud og godt kæmpet!! Stort tillykke med lillebror Det er virkelig et sandt helvede når man vil noget så meget.. Og selvfølgelig bliver alle omkring en bare gravide... hele tiden
Håber virkelig ikke at et tager os så lang tid at lave nr. 1 Jeg skal nok prøve at finde tålmodigheden frem, tak
Juuhu Hvor er det altså bare skide fedt Der kan simpelthen ikke være så mange der lyver, og slet ikke når jeg ikke lagde indlægget op med spørgsmålet om, om den var positiv heheh
- Den nederste er fra i dag.. Den anden er fra 2 dage siden
Min kæreste har fødselsdag på torsdag og vil simpelthen ikke ødelægge hans fødselsdag med tristhed og dårlig stemning i tilfælde af at den er negativ.. Så jeg tester fredag Mange tak for dit svar
Anonym skriver: Prøv igen om et par dage. Jeg synes der er noget på.
Prøv igen om et par dage. Jeg synes der er noget på.
Mange tak for din besked Du har startet en helt trend i tråden hehe
Jeg prøver på fredag igen
Hvor er det bare dejligt at blive forstået.. Tak for din besked Jeg håber at det variere denne gang, og jeg stadig kan nå at teste positivt. Jeg har giga længe cykli efter aborten, så det gør det hellere ikke nemmere at blive positiv når man tester negativt.. Så ved man at man skal vente jeg-ved-ikke-hvor-lang-tid på en chance igen Når ens nabo er gravid, og er lige så langt henne som man selv skulle have været, gør det heller ikke det hele nemmere At se på maven og tænke "sådan skulle min også have set ud".. - Nå men det er en anden snak, hehe Mange tak for dit svar, jeg er glad for at du håber for os
Årh ja det er så hårdt at miste og ja når du så har en nabo der er gravid minder det jo bare om det hele tiden. Har selv prøvet at miste lige inden 12 uge og ja puha hvor var det slemt og man vil bare gerne være gravid igen. Så forstår dig og ja ens cyklus ka godt drille efter man har aborteret. Jeg havde tre mdr med en rodet cklus efter min abort og måtte simpelthen tage en pause for ik at blive helt frustreret. Tog to mdr pause og vi prøvede så igen og så lykkes det også men nogen gange skal både krop og sind lige ovenpå igen. Men i dit tilfælde med påmindelsen af du også som din nabo ku være gravid er det altså ikke så nemt. Alle de bedste ønsker til jer og ja selvfølgelig er det stadig muligt for dig at nå at teste positiv denne gang. Men jo kender utålmodigheden alt for godt. Knus
CC79 skriver: Årh ja det er så hårdt at miste og ja når du så har en nabo der er gravid minder det jo bare om det hele tiden. Har selv prøvet at miste lige inden 12 uge og ja puha hvor var det slemt og man vil bare gerne være gravid igen. Så forstår dig og ja ens cyklus ka godt drille efter man har aborteret. Jeg havde tre mdr med en rodet cklus efter min abort og måtte simpelthen tage en pause for ik at blive helt frustreret. Tog to mdr pause og vi prøvede så igen og så lykkes det også men nogen gange skal både krop og sind lige ovenpå igen. Men i dit tilfælde med påmindelsen af du også som din nabo ku være gravid er det altså ikke så nemt. Alle de bedste ønsker til jer og ja selvfølgelig er det stadig muligt for dig at nå at teste positiv denne gang. Men jo kender utålmodigheden alt for godt. Knus
Ja det er virkelig hårdt at miste! Det er jo den værste smerte jeg nogensinde har oplevet. Ønsker det ikke for min værste fjende..
Ej også lige inden uge 12! stakkels dig.. Godt at det er gået bedre siden hen Ja ens cyklus kan virkelig godt drille, og det er bare så skide frustrerende..
Jeg giver det en cyklus mere også er der også dømt giga pause fra mit vedkomne af.. ellers går jeg sgu ned på det, og det går jo ikke
Mange tak for dine tanker og gode råd, de varmer helt til den anden side af skærmen og endnu en gang tak fordi du gav dig tid
- Jeg kommer med en meldning herinde, hvis jeg har overskud
Hav en skøn aften, knus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128