Babyklar87 skriver:
Jeg synes det er lidt vildt at begynde at overveje deleordning, før nogen beslutning er taget.
Hvad har I gjort for at imødekomme hinandens behov?
- du skriver at du er familiemenneske og prioriterer børnen og familien mest, hvor din mand hellere vil ud. Glemmer du din mand i hverdagen, hvis det hele går op i børn?
Kunne I tale med en parterapeut der kan spore jer på rette vej? Siden I har fået 2 børn og været sammen i 7 år, må der jo være noget der klikkede?
Hvad er årsagen til din sygemelding?
Jeg synes altid at udgangspunktet skal være at kæmpe sammen, når man har børn. Det kan være hårdt, men måske godt givet ud. Jeg er selv fraskilt og har to børn, så det er ikke fordi jeg skal belære dig om noget, men jeg mener helt bestemt at du skal arbejde på om I kan få det til fungere.
Hvorfor synes du det er vildt? For det første er det ikke det jeg nævner i mit opslag. Det er noget jeg svare en anden bruger på ift. deleordning. Men jeg ser da intet underligt i også at tænke i de baner.
Jeg kan godt forstå det måske kan misforståes, men ja jeg prioterer familien som jo inkludere kæresten. Han er jo også min familie. Vi har børn sammen og lever sammen. I alt den tid vi har været sammen har jeg faktisk nedprioteret mig selv. Ikke med vilje, men det er sket. Min kæreste har altid prioteret sig selv først og det kom rigtig til "syne" da jeg blev gravid.
Jeg/vi har faktisk prøvet meget for at få det til at fungere. Vi har også været i parterapi. Så fungere det lige noget tid men så glider det ud i sandet eller også har min kæreste ikke overholdt de aftaler vi har lavet.
Årsagen til min sygemelding er stress og en kronisk sygdom oveni.
Vi har kæmpet. Og netop fordi vi har børn er vi jo blevet sammen og netop kæmpet. Vi havde ikke været sammen hvis ikke det var for børnene. Så havde vi nemlig gået fra hinanden.
Vi elsker hinanden og alligevel ikke. Det er super svært at forklare på skrift. MEN jeg har gjort alt muligt for at behage ham og imødekomme hans ego. Omvendt får jeg ikke skide meget igen.
Jeg synes det er meget svært. Jeg har mere brug for ham end nogensinde nu hvor jeg er blevet syg. Men jeg føler ikke han kan rumme det og derfor føler jeg han skubber mig væk og bliver mere ego.