Anonym skriver:
Beslutningen er ikke taget.... og ved heller ikke hvad der sker.
Og jo blir boende indtil en af os har noget andet hvis det er.
Og 7/7 ordning synes jeg og følker jeg bare er for forældrenes bedste. Jeg tror langt fra de flest børn sys det er fedt med 7/7 ordning.
Der er ingen børn der, lige gyldig hvad i beslutter af ordning, kommer til at synes om en deleordning - om det er 7/7, 9/5 eller hver tredje weekend - så er det lort for ungerne.
Og børn har bare brug for både mor og far - mine bliver delt 7/7 - og ja, de syns ik det er super sjovt, men vi har valgt det bedste af det værste - og så længe vi kan snakke om det, og at det fungere mellem mig og min ex mand - så er børnene faktisk ret glade.
Vi kan deltage i arrangementer sammen, kan tale med børnene den uge de ik er hos os, og hjælpe hinanden, hvis der opstår noget.
Men det er børnenes behov man selvfølgelig skal tænke på. Og lige meget hvad i vælger, så vil i får op ture og ned ture.
Det er ben hårdt at være i en deleordning, også for forældrene. Så det er om at støtte op så meget i overhoved kan, og involver andre voksne i jeres børns liv, så de kan forstå, når det er der bliver reageret, for det vil også ske...
Men du skal nok tænke at i ikke er de eneste, og jeres børn er ikke de første delebørn - det hjalp mig.
Jeg håber ikke du synes jeg har været for hård - men mener virkelig ikke at der er noget der er en bedre løsning frem for en anden - for børn har brug for både mor og far - så meget så muligt.