Helt ærligt, så tror jeg, at du skal tage din kærestes ord for det, når han siger, at han ganske enkelt ikke har det store behov for sex, og at det blot er en bonus i forholdet. At alle mænd har et skyhøjt sexdrive er en myte, og der behøver altså ikke være noget galt hverken stressmæssigt, arbejdesmæssigt eller med dig, for at han ikke har lyst til sex flere gange om ugen 
Jeg synes du først og fremmest skal afklare med dig selv om dit behov for sex flere gange om ugen er et fysisk eller et psykisk behov. Hvis du har et højt sexdrive og din kæreste ganske enkelt ikke har det, kan man overveje, om I er kompatible i et forhold. Hvis dit behov for sex bunder i et behov for at connecte psykisk kan I måske finde andre måder at være tætte på?
Personligt kan jeg sagtens forstå dit behov for fysik nærhed, når du nu føler, at han trækker sig væk fra dig. Jeg har selv været i et halvdårligt forhold, hvor tesen om at "kvinder giver sex for at få nærhed, og mænd giver nærhed for at få sex" passede ganske udmærket. Det er ironisk nok først nu, hvor jeg er i et superdejligt forhold, at jeg ikke føler, at jeg skal connecte gennem sex for at være tæt med min kæreste - og derfor har vi ikke så tit sex som jeg har haft i de forhold, som ikke fungerede lige så godt på det mentale plan . Vi har dog et ganske fint sexliv, men det er mere præget af "nu har jeg lige fysisk lyst til sex" fremfor "nu er det længe siden han har kysset mig, så vi må hellere knalde" 
Anmeld
Citér