Sexliv - hvad er det? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2016

Anonym trådstarter

Viventerpådig skriver:

Jeg bider lidt mærke i det med at ligge projekt baby på hylden...

Er det her problem startet før eller efter i statede på projekt baby?

Efter vi startede.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2016

MorTilN

Anonym skriver:

Efter vi startede.. 

Jeg tænker lidt han måske ikke har været helt klar på baby, eller har følt et press over at skulle lave baby og det så ikke lykkes,  hvilket måske så stadig har efterdønninger fordi han ved du evt. Stadig gerne vil have baby selv om i er stoppet på at prøve... men snak med ham kommunikation er vigtig selv om nogle mænd har svært ved det

For det jo ikke fordi han ikke har lyst men han VIL ikke, øv det er altså ikke sjovt for dig her hjemme kan der altså også godt gå en lille uge og nogen gange næsten 14 dage imellem vi hygger os, jeg ligger for det meste op og sådan har det været siden vi havde været sammen i et lille halvt åts tid, så du ikke alene - vi har været sammen i 6 år på søndag  

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Anonym trådstarter

Viventerpådig skriver:

Jeg tænker lidt han måske ikke har været helt klar på baby, eller har følt et press over at skulle lave baby og det så ikke lykkes,  hvilket måske så stadig har efterdønninger fordi han ved du evt. Stadig gerne vil have baby selv om i er stoppet på at prøve... men snak med ham kommunikation er vigtig selv om nogle mænd har svært ved det

For det jo ikke fordi han ikke har lyst men han VIL ikke, øv det er altså ikke sjovt for dig her hjemme kan der altså også godt gå en lille uge og nogen gange næsten 14 dage imellem vi hygger os, jeg ligger for det meste op og sådan har det været siden vi havde været sammen i et lille halvt åts tid, så du ikke alene - vi har været sammen i 6 år på søndag  

Det var hans eget forslag den gang faktisk - men der er så også sket en del (jeg har vist PCO og han nedsat sædkvalitet) ved det kan påvirke i sær nedsat sædkvalitet, har prøvet at finde måder at forbedre det, en af tingene man kan gøre er udløsning hver anden dag, men det vil han jo ikke (ikke en gang ved handjob eller blow) 

tak for dit svar

Anmeld Citér

13. oktober 2016

MorTilN

Anonym skriver:

Det var hans eget forslag den gang faktisk - men der er så også sket en del (jeg har vist PCO og han nedsat sædkvalitet) ved det kan påvirke i sær nedsat sædkvalitet, har prøvet at finde måder at forbedre det, en af tingene man kan gøre er udløsning hver anden dag, men det vil han jo ikke (ikke en gang ved handjob eller blow) 

tak for dit svar

Vi kan jo desværre gætte fra nu og til evig tid uden at gætte rigtigt - desværre Men du er hvertfald ikke alene( har selv pcos)

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Anonym trådstarter

Viventerpådig skriver:

Vi kan jo desværre gætte fra nu og til evig tid uden at gætte rigtigt - desværre Men du er hvertfald ikke alene( har selv pcos)

Det er jo det :/

det er sgu noget hø at have PCO  

Anmeld Citér

13. oktober 2016

MorTilN

Anonym skriver:

Det er jo det :/

det er sgu noget hø at have PCO  

Mon ikke  har lige fået taget æg ud for første gang idag så er super spændt på om der er godt eller dårligt nyt imorgen da jeg kun havde 1 godt æg og 2 tvivlsomme 

Anmeld Citér

13. oktober 2016

ErDetSnartNU

Helt ærligt, så tror jeg, at du skal tage din kærestes ord for det, når han siger, at han ganske enkelt ikke har det store behov for sex, og at det blot er en bonus i forholdet. At alle mænd har et skyhøjt sexdrive er en myte, og der behøver altså ikke være noget galt hverken stressmæssigt, arbejdesmæssigt eller med dig, for at han ikke har lyst til sex flere gange om ugen

Jeg synes du først og fremmest skal afklare med dig selv om dit behov for sex flere gange om ugen er et fysisk eller et psykisk behov. Hvis du har et højt sexdrive og din kæreste ganske enkelt ikke har det, kan man overveje, om I er kompatible i et forhold. Hvis dit behov for sex bunder i et behov for at connecte psykisk kan I måske finde andre måder at være tætte på? 

Personligt kan jeg sagtens forstå dit behov for fysik nærhed, når du nu føler, at han trækker sig væk fra dig. Jeg har selv været i et halvdårligt forhold, hvor tesen om at "kvinder giver sex for at få nærhed, og mænd giver nærhed for at få sex" passede ganske udmærket. Det er ironisk nok først nu, hvor jeg er i et superdejligt forhold, at jeg ikke føler, at jeg skal connecte gennem sex for at være tæt med min kæreste - og derfor har vi ikke så tit sex som jeg har haft i de forhold, som ikke fungerede lige så godt på det mentale plan . Vi har dog et ganske fint sexliv, men det er mere præget af "nu har jeg lige fysisk lyst til sex" fremfor "nu er det længe siden han har kysset mig, så vi må hellere knalde"

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Abracadabra

I skal i gang med præventionen igen! Enten er din kæreste ubevidst i gang med at sabotere PB (og hvorfor ved ingen), ellers er jeres forhold ved at smuldre... Jeres behov for sex kan også være inkompatibelt.

Mange gode grunde til at finde præventionen frem igen... Ingen gode grunde til at fortsætte PB.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.