Sexliv - hvad er det? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.197 visninger
27 svar
13 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hej..

min kæreste og jeg har været sammen i knap 1 år, og i starten havde vi meget sex (hver dag, nogle gange flere gange dagligt) efterhånden blev det hver 2. Dag, hvilket var helt ok for mig, men nu (og det sidste halve år...!!) har det været i gennemsnit 1 gang i ugen eller mindre.. det er 9 ud af 10 gange mig der ligger op, og den ene gang det er ham er det fordi jeg har "brokket" mig inden.. 

Jeg har spurgt ham om han ikke tænder på mig mere, men det siger han at han gør.. Han siger bare han er for doven (?!) og fordi vi i en periode små-diskuterede meget..

jeg prøver at ligge op på forskellige måder (fx kysse ham ned af maven osv) men ham siger altid stop, jeg spørger hvorfor og han siger "fordi jeg blir liderlig" og så sker der ikke mere

begynder at blive super frustreret, for jeg savner ham! Det er altid mig der holder om ham, nusser ham, sjældent omvendt.. jeg savner min kæresge, jeg savner hans nærvær og bekræftelse 

hvad skal jeg gøre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2016

Babilooo

Anonym skriver:

Hej..

min kæreste og jeg har været sammen i knap 1 år, og i starten havde vi meget sex (hver dag, nogle gange flere gange dagligt) efterhånden blev det hver 2. Dag, hvilket var helt ok for mig, men nu (og det sidste halve år...!!) har det været i gennemsnit 1 gang i ugen eller mindre.. det er 9 ud af 10 gange mig der ligger op, og den ene gang det er ham er det fordi jeg har "brokket" mig inden.. 

Jeg har spurgt ham om han ikke tænder på mig mere, men det siger han at han gør.. Han siger bare han er for doven (?!) og fordi vi i en periode små-diskuterede meget..

jeg prøver at ligge op på forskellige måder (fx kysse ham ned af maven osv) men ham siger altid stop, jeg spørger hvorfor og han siger "fordi jeg blir liderlig" og så sker der ikke mere

begynder at blive super frustreret, for jeg savner ham! Det er altid mig der holder om ham, nusser ham, sjældent omvendt.. jeg savner min kæresge, jeg savner hans nærvær og bekræftelse 

hvad skal jeg gøre? 

Er der noget der kan dræbe sexlysten så er det hvis man diskuterer for meget. Så går lysten væk.

det lyder på det som om der er andet en kun sexlivet der skal arbejdes på. Manglende sexliv er oftest er resultat af noget andet. Får i bedre kommunikation kan det give et bedre sexliv fx.

jeg ville tale med en parterapeut. I kan også arrangere romantiske dates for hinanden. Lave en seddel hver med ting I elsker ved hinanden osv. Der findes kæreste kalendere hvis man får opgaver der bringer en tætter på hinanden. Kan kæbes i boghandlere.

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Er der noget der kan dræbe sexlysten så er det hvis man diskuterer for meget. Så går lysten væk.

det lyder på det som om der er andet en kun sexlivet der skal arbejdes på. Manglende sexliv er oftest er resultat af noget andet. Får i bedre kommunikation kan det give et bedre sexliv fx.

jeg ville tale med en parterapeut. I kan også arrangere romantiske dates for hinanden. Lave en seddel hver med ting I elsker ved hinanden osv. Der findes kæreste kalendere hvis man får opgaver der bringer en tætter på hinanden. Kan kæbes i boghandlere.

Jeg synes bare ikke vi diskutere meget og har en teori om at manglende sex kan lede til flere diskussioner fordi man er anspændt og føler man blir skubbet væk..

jeg har prøvet med stearinlys, lækker mad, fræk påklædning, oprydning så han ku slappe af, nus, fred, uforpligtende blow osv., og lige lidt hjælper det..

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Anonym

Det er svært.. har du prøvet at blive ved med at konfrontere ham med det? Det ville jeg gøre, hvis alle mine forsøg på at 'forføre' ham mislykkedes. Jeg havde en lille periode hvor jeg havde meget lyst, og min kæreste ikke havde, hvilket var super frustrerende. Men jeg kunne godt mærke at det nok var stress og træthed fra arbejdet der gjorde det, så jeg ventede indtil han ligesom kom tilbage igen seksuelt Jeg ved godt det ikke kan sammenlignes med dit. 

jeg tænker at der simpelthen er en eller anden grund (måske flere) til at han ikke har lyst, og at du må komme til bunds i det. Det handler jo også om mere end bare sex, det er jo jeres forhold det går ud over, kan jeg mærke på det du skriver. Især for dit vedkommende.

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Anonym

Tænker i burde få jer en god snak, omkring hvad i begge kan gøre? 

Der vil altid være perioder hvor man har mindre lyst end andre gange. 

Hvis han bøvler med noget på arbejdet, nogen gange ligger der andre ting bag ved 

Anmeld Citér

13. oktober 2016

God-mor

Anonym skriver:

Hej..

hvad skal jeg gøre? 

Hvis i kun har været sammen i 1 år eller mindre, så ville jeg nok vælge at se efter en anden at dele mit liv med. Det er meget tidligt i et forhold at have sådan problemer. Det lyder nok hårdt og jeg ved godt det ikke er så simpelt, men det er bare heller ikke sjovt for dig at føle du ikke er god nok, for det er du helt sikkert. Snak med ham igen og så fortæl ham at du ikke kan leve med hvis det fortsætter sådan.

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Anonym trådstarter

Han siger at sex bare er en bonus og han ikke ved hvorfor han ikke har lyst - der er ingen grund. Jeg har sagt til ham at jeg føler at jeg ikke er god nok, spurgt om han overhovedet er vild med mig og spurgt om han har en anden, foreslået at vi havde sex hver anden dag, ladet ham helt være.. synes jeg har prøvet alt og han vil bare ikke snakke om det.. for fanden jeg synes det er svært..  

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Anonym trådstarter

Har også prøvet at snakke med ham om stress i skolen osv men han benægter ALT og lukker ligesom af..

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Anonym trådstarter

Vi har endda lagt projekt baby på hylden, for at få sex og kost til at fungere .. synes jeg prøver og ofre alt..

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Anonym

Måske han har det rigtig træls med det, og at det er derfor han lukker af... Mænd er ikke altid gode til at snakke følelser og analysere alting... 

Det kan også være, at der bare helt simpelt ikke er en grund til det, at han bare ikke har så meget lyst. Det er bestemt ikke alle mænd der har en vild sex-lyst.

Jeg synes du skal prøve at slappe af og fokusere på bare at have det rart sammen. Giv ham et kys og et kram når du føler for det, uden at lægge op til sex. Vis at du vil ham, ikke kun for sexen, men også ham som person, at du respekterer ham som den dejlige mand han er.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.