Sexliv - hvad er det? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Måske han har det rigtig træls med det, og at det er derfor han lukker af... Mænd er ikke altid gode til at snakke følelser og analysere alting... 

Det kan også være, at der bare helt simpelt ikke er en grund til det, at han bare ikke har så meget lyst. Det er bestemt ikke alle mænd der har en vild sex-lyst.

Jeg synes du skal prøve at slappe af og fokusere på bare at have det rart sammen. Giv ham et kys og et kram når du føler for det, uden at lægge op til sex. Vis at du vil ham, ikke kun for sexen, men også ham som person, at du respekterer ham som den dejlige mand han er.

Jeg kysser ham, krammer ham, nusser ham og fortæller ham at jeg synes han er skøn, at jeg elsker ham osv, uden forventninger, hele tiden hver dag - forstå mig ret.. det er langt fra hver dag jeg ligger op til sex, for sex ER bare en bonus i et forhold - men når man nærmest fra den ene dag til den anden mister lysten til sex, så blir jeg frustreret.. og jeg føler mig ikke tilstrækkelig når han afviser hver eneste gang..  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Det kan også være enormt stressende, hvis ens partner har konstant fokus på sex. At enhver berøring eller kys skal føre til noget. 

Jeg forstår udmærket din frustration, men måske du lige skal prøve at lade ham få lidt luft og plads? Og så tage det op igen om en uge eller to i en situation, hvor der er helt ro på. Ikke hvis han f.eks lige har afvist sex.

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Anonym

Jeg tror simpelthen også du prøver for meget. 

Vi havde en lignende periode herhjemme, hvor jeg havde det som dig... jo mere fokus jeg havde på det, jo mindre lyst havde han. Det var faktisk ret frusterende for ham...

jeg kan selvfølgelig ikke sige, om det er det samme for din partner. 

Anmeld Citér

13. oktober 2016

B&J

Anonym skriver:

Hej..

min kæreste og jeg har været sammen i knap 1 år, og i starten havde vi meget sex (hver dag, nogle gange flere gange dagligt) efterhånden blev det hver 2. Dag, hvilket var helt ok for mig, men nu (og det sidste halve år...!!) har det været i gennemsnit 1 gang i ugen eller mindre.. det er 9 ud af 10 gange mig der ligger op, og den ene gang det er ham er det fordi jeg har "brokket" mig inden.. 

Jeg har spurgt ham om han ikke tænder på mig mere, men det siger han at han gør.. Han siger bare han er for doven (?!) og fordi vi i en periode små-diskuterede meget..

jeg prøver at ligge op på forskellige måder (fx kysse ham ned af maven osv) men ham siger altid stop, jeg spørger hvorfor og han siger "fordi jeg blir liderlig" og så sker der ikke mere

begynder at blive super frustreret, for jeg savner ham! Det er altid mig der holder om ham, nusser ham, sjældent omvendt.. jeg savner min kæresge, jeg savner hans nærvær og bekræftelse 

hvad skal jeg gøre? 

Måske er han doven og der for ikke gider sex. Det behøve ikke være andet ja du savner ham og det er også et problem hvis du ligger op og han så ikke gider men jeg tror ærlig talt ikke mange dyrker sex hverdag og flere gange om dagen når de har været sammen et stykke tid fordi der går hverdagen i forholdet og folk laver en masse andet og tænker på en masse andet og måske der for din kæreste ikke gider han er doven og sex betyde måske ikke så meget for ham. Men jeg vil råde dig til at sætte dig ned med ham og få en snak om det hele og find tiden til det få en god og lang snak. Og der efter så stop med at snakke om det for det kan virkelig dræbe en 

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Det kan også være enormt stressende, hvis ens partner har konstant fokus på sex. At enhver berøring eller kys skal føre til noget. 

Jeg forstår udmærket din frustration, men måske du lige skal prøve at lade ham få lidt luft og plads? Og så tage det op igen om en uge eller to i en situation, hvor der er helt ro på. Ikke hvis han f.eks lige har afvist sex.

Læs lige hvad jeg har skrevet i indlægget ovenover  

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Anonym trådstarter

Skriver lige igen; det er ikke fordi jeg ligger op til sex hver dag - 2 gange i ugen måske, men ikke hver dag.

Jeg fokusere ikke kun på sex, jeg giver ham selvfølgelig også kærlighed, bekræftelse, knus, kys, kærtegn uden forventningen om sex. 

Jeg har prøvet at jeg slet ikke ligger op og det resulterede i ingen sex i 14 dage.

Er godt klar over at "gassen går af ballonen" efter noget tid, men det er jo allerede efter maks 6 mrd det er blevet sådan. 

Må prøve at snakke med ham igen og så tage den derfra. Han ved at jeg ikke engang glæder mig til at gå i seng om aftenen, fordi han bare ligger sig med ryggen til mig og ikke en gang så meget som holder om mig, med mindre jeg spørger. 

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Nel

Anonym skriver:

Skriver lige igen; det er ikke fordi jeg ligger op til sex hver dag - 2 gange i ugen måske, men ikke hver dag.

Jeg fokusere ikke kun på sex, jeg giver ham selvfølgelig også kærlighed, bekræftelse, knus, kys, kærtegn uden forventningen om sex. 

Jeg har prøvet at jeg slet ikke ligger op og det resulterede i ingen sex i 14 dage.

Er godt klar over at "gassen går af ballonen" efter noget tid, men det er jo allerede efter maks 6 mrd det er blevet sådan. 

Må prøve at snakke med ham igen og så tage den derfra. Han ved at jeg ikke engang glæder mig til at gå i seng om aftenen, fordi han bare ligger sig med ryggen til mig og ikke en gang så meget som holder om mig, med mindre jeg spørger. 

Det lyder altså som om der er noget galt. På den ene eller anden måde. Lægger han sig i sengen, men ryggen til dig hver aften, synes jeg det er et tegn på at der foregår et eller andet inde i ham som han ikke fortæller om. Hvad det er, kan jeg ikke vide, men fra ikke at have lyst til sex til slet ikke at ville vise kærtegn, nusse og lignende er for mig et tegn på at der er noget i vejen med ham, med jeres forhold eller lignende.  Om det er fordi han føler sig presset af dig, fordi han ved at du er frustreret over manglende sex, eller at han faktisk mangler følelser for dig.. jeg ved det ikke, men det virker underligt for mig at han er sådan når i kun har været sammen i et år.

Jeg ville personligt spørge ind til de andre ting, og lade være med at fokusere på sex som problemet, men i stedet fokusere på at det handler om at du mangler nærhed fra ham. 

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Anonym

Jeg er delvis uenig med de andre..

Jeg lægger mærke til at han beder dig stoppe det du gør for så bliver han bare liderlig.......

Hvorfor vil han ikke være liderlig? Hvis man er doven og så bliver liderlig så vil man jo som regel finde energien alligevel... 

Her tænker jeg der stikker noget under. En ting er at have svært ved at finde lysten ( det kan diskussioner, stress og pres gøre) Men det er jo ikke hans problem. Han kan jo åbenbart godt finde lysten, men han ØNSKER ikke at blive liderlig. 

Det er en ting der ikke kan ignoreres.. Jeg ville nok overveje om det skal være jer 2. I har kun været sammen 1 år. I diskuterer meget og han ønsker ikke at du tænder ham. 

Det er ikke kun dovenskab...

Vælger du at blive, skal I to have noget hjælp. I skal finde grunden til de diskussioner og hvorfor han ikke ønsker du tænder ham. Mænd er ikke så gode til det med at snakke om følelser så det er ikke sikkert det hjælper noget at du selv snakker med ham. 

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Anonym trådstarter

Skal i hvert fald have snakket med ham når han kommer hjem.. der må være en grund - og er så bange for at han har en anden (ved jeg jo godt han ikke har, tankerne løber bare af med en!) 

Anmeld Citér

13. oktober 2016

MorTilN

Jeg bider lidt mærke i det med at ligge projekt baby på hylden...

Er det her problem startet før eller efter i statede på projekt baby?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.