Vi har nu prøvet i 4 mdr at blive gravide med nr 2. Det lykkedes ikke skide godt. Ja, jeg er klar over, at mange prøver meget længere. Men derfor er 4 mdr bare stadig rigtig længe når man bare gerne vil det SÅ meget
.
Jeg er 24 år og min kæreste er 28. Vores datter er 3,5 år. Da vi blev gravide med hende tog det vupti kun en eneste måned. Før jeg blev gravid med hende, har jeg også formået at blive hurtig gravid før, det endte dog desværre i en abort.
Og lige præcis pga ovenstående forstår jeg seriøst IKKE hvorfor det er SÅ svært nu. Min cyklus er regelmæssig (+/- max 1-2 dage), vi ryger ikke og vi er forholdsvist unge.
Kan det være fordi vi (JEG!!!) tænker for meget over det og derfor sker det ikke?! Det har jeg læst meget om herinde. Men hvordan Søren kan man næsten lade være?
Jeg har også købt en helvedes masse ÆL tests til den næste cyklus. Men nu er jeg lidt i et dilemma om jeg skal droppe den og se om jeg kan glemme baby for en stund (det kan jeg sikkert ikke :/) eller om jeg bare skal være et testmonster?
Hvsd havde i gjort? Og kom gerne med andre tips og tricks
Kh fra mig
Anmeld
Citér