Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2016

Steph_Laurits

BabyDrømme23 skriver:

Det behøver ikke være usandsynligt, kroppen er tit svær at blive klog på, den kan også gøre mange utrolige ting, som man ikke havde forventet :p men hav ikke for høje forventninger til at starte med, for flere par går det op til 1 år. Man siger at de fleste opnår graviditet inden 1 år er gået jo yngre man er større er mulighederne for at opnå graviditet

Man kan også mærke alle mulige symptomer bare på grund af at man tænker så meget på ønsket om graviditet. 

Jeg selv mærkede intet til at jeg skulle være gravid, og troede egentligikke helt på det før jeg var til nakkefoldsscanning :p 

Jo tror det var god timing med æl lige da vi havde vores første forsøg, men stadig uden at bruge æl test det har været omkring 14 dag i min cyklus, husker ik præcis, min søn bliver snart 3 år, så det er lang tid siden. 

Krydser fingre for det lykkes jer snart  

Jeg prøver også at lægge tankerne fra mig 

Ja alt det med ægløsningstest osv. det gider jeg simpelthen ikke bøvle med. Det sker nok engang 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2016

Steph_Laurits

FrkLarsen skriver:

Stoppede på ppillerne d 20 januar 2016, og stod med en positiv test d 8 april. 2016. 

Det var dejligt kort 

Stort tillykke 

Anmeld Citér

8. oktober 2016

Lykkelig-Kvinde

Med min datter gik der 3 måneder fra jeg smed pillerne til jeg blev gravid.. 

min søster tog det kun 3 uger.. 

er spændt på hvor lang tid det tager nu, ny kæreste og første gang vi prøver, vi er starte fra idag(min mens sluttede igår) 

held og lykke 

Anmeld Citér

8. oktober 2016

Steph_Laurits

Lykkelig-Kvinde skriver:

Med min datter gik der 3 måneder fra jeg smed pillerne til jeg blev gravid.. 

min søster tog det kun 3 uger.. 

er spændt på hvor lang tid det tager nu, ny kæreste og første gang vi prøver, vi er starte fra idag(min mens sluttede igår) 

held og lykke 

Ej hvor spændende.

Håber at det lykkedes snart for jer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.