Steph_Laurits skriver:
Da det var i første forsøg, var det så med ægløsning og cyklus i baghovedet, eller? 
Ja vi glæder os afsindigt.
Har gået og været oppustet de sidste par aftener og fået lidt "svedture"/været klam på huden - ligeledes om aftenen.
Tvivler på at det er noget, men bare spøjst at det kommer efter p-pille stop og under første mens, som mest er pletblødning fremfor vanlig blødning 
Lyder det ikke helt usandsynligt?
Tak skal du have, og rigtig meget held og lykke med jeres projekt baby også 
Det behøver ikke være usandsynligt, kroppen er tit svær at blive klog på, den kan også gøre mange utrolige ting, som man ikke havde forventet :p men hav ikke for høje forventninger til at starte med, for flere par går det op til 1 år. Man siger at de fleste opnår graviditet inden 1 år er gået
jo yngre man er større er mulighederne for at opnå graviditet
Man kan også mærke alle mulige symptomer bare på grund af at man tænker så meget på ønsket om graviditet.
Jeg selv mærkede intet til at jeg skulle være gravid, og troede egentligikke helt på det før jeg var til nakkefoldsscanning :p
Jo tror det var god timing med æl lige da vi havde vores første forsøg, men stadig uden at bruge æl test
det har været omkring 14 dag i min cyklus, husker ik præcis, min søn bliver snart 3 år, så det er lang tid siden.
Krydser fingre for det lykkes jer snart
Anmeld
Citér