Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2016

Steph_Laurits

Kristinaaa skriver:

Jeg smed p-pillerne for 2 måneder siden. Jeg har stadig ikke en positiv test, men min menstruation er udeblevet og min bryster er ømme. Så jeg tester i næste uge og håber på det bedste  

Good luck <3

Ååååh, krydser fingre for dig 

Og tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2016

Steph_Laurits

EJA skriver:

Første gang gik der 4 måneder og her anden gang venter vi stadig på en positiv test - det er også kun 2 måneder siden jeg smed p-pillerne  

Spændende. Held og lykke, krydser fingre for jer 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Steph_Laurits

Tascha25 skriver:

Første graviditet 1 mrd

anden graviditet 18 mrd 

Amen så er der jo håb forude 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Kristinaaa

Steph_Laurits skriver:

Ååååh, krydser fingre for dig 

Og tak 

Tak, håber også. Mit første 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Mille1210

For os tog det 4 mdr, fra jeg stoppede med mine p-piller. Nåede at få mens en gang efter jeg stoppede, også kom den ellers uregelmæssigt efterfølgende. Så jeg var aldrig sikker på om jeg var gravid eller ej, før jeg havde gået lidt over en uge over, og noget i min krop sagde mig, at det var altså nu jeg skulle prøve at tage en test=positiv. Fandt senere ud af hos lægen at jeg var 8 uger henne 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Steph_Laurits

Mille1210 skriver:

For os tog det 4 mdr, fra jeg stoppede med mine p-piller. Nåede at få mens en gang efter jeg stoppede, også kom den ellers uregelmæssigt efterfølgende. Så jeg var aldrig sikker på om jeg var gravid eller ej, før jeg havde gået lidt over en uge over, og noget i min krop sagde mig, at det var altså nu jeg skulle prøve at tage en test=positiv. Fandt senere ud af hos lægen at jeg var 8 uger henne 

Dejligt at der var en positiv test 

Må håbe at vi også er heldige hurtigt 

Anmeld Citér

7. oktober 2016

BabyDrømme23

Steph_Laurits skriver:

Da det var i første forsøg, var det så med ægløsning og cyklus i baghovedet, eller? 

Ja vi glæder os afsindigt.

Har gået og været oppustet de sidste par aftener og fået lidt "svedture"/været klam på huden - ligeledes om aftenen.

Tvivler på at det er noget, men bare spøjst at det kommer efter p-pille stop og under første mens, som mest er pletblødning fremfor vanlig blødning 

Lyder det ikke helt usandsynligt?

Tak skal du have, og rigtig meget held og lykke med jeres projekt baby også 

Det behøver ikke være usandsynligt, kroppen er tit svær at blive klog på, den kan også gøre mange utrolige ting, som man ikke havde forventet :p men hav ikke for høje forventninger til at starte med, for flere par går det op til 1 år. Man siger at de fleste opnår graviditet inden 1 år er gået jo yngre man er større er mulighederne for at opnå graviditet

Man kan også mærke alle mulige symptomer bare på grund af at man tænker så meget på ønsket om graviditet. 

Jeg selv mærkede intet til at jeg skulle være gravid, og troede egentligikke helt på det før jeg var til nakkefoldsscanning :p 

Jo tror det var god timing med æl lige da vi havde vores første forsøg, men stadig uden at bruge æl test det har været omkring 14 dag i min cyklus, husker ik præcis, min søn bliver snart 3 år, så det er lang tid siden. 

Krydser fingre for det lykkes jer snart  

Anmeld Citér

7. oktober 2016

FrkLarsen

Steph_Laurits skriver:

Hej Kvinder 

Vi er som sagt igang med projekt baby, og glæder os rigtig meget, til at vi står med en positiv test 

Hvor længe gik der fra I stoppede på p-piller, og til I blev gravide? 

Spændt på at høre jeres tilbagemeldinger 

Stoppede på ppillerne d 20 januar 2016, og stod med en positiv test d 8 april. 2016. 

Anmeld Citér

7. oktober 2016

FrkC

Jeg smed pillerne i december 2008 .. Efterfølgende prøvede vi ikke som sådan men skete det så skete det .. I august 2014 havde vi aktivt forsøgt i godt et år og blev henvist til behandling .. Jeg blev gravid i første icsi forsøg i januar 2015 - så 7 år efter sidste p-pille og efter knap halvandet år efter aktivt forsøg med æl test osv .. 

Anmeld Citér

7. oktober 2016

Kristinaaa

Det er 2 måneder siden jeg smed pillerne og jeg testede svagt positivt igår og her i morges. Jeg er 21 år og min kæreste er 23. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.