Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
23 svar
4 synes godt om
6. oktober 2016

Steph_Laurits

Hej Kvinder 

Vi er som sagt igang med projekt baby, og glæder os rigtig meget, til at vi står med en positiv test 

Hvor længe gik der fra I stoppede på p-piller, og til I blev gravide? 

Spændt på at høre jeres tilbagemeldinger 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2016

BabyDrømme23

Steph_Laurits skriver:

Hej Kvinder 

Vi er som sagt igang med projekt baby, og glæder os rigtig meget, til at vi står med en positiv test 

Hej  

Hvor er det spændende for jer  

Jeg var godt nok ikke på p-p da vi startede projekt baby, havde benyttet afbrut samleje metoden i flere år inden. Jeg har tidligere i mit liv brugt p-p, men det var flere år inden. 

Jeg blev gravid i første forsøg :O jeg var 23 år og kæresten 26.

Held og lykke

Hilsen en der håber at starte projekt baby nr 2 snart 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Steph_Laurits

BabyDrømme23 skriver:

Hej  

Hvor er det spændende for jer  

Jeg var godt nok ikke på p-p da vi startede projekt baby, havde benyttet afbrut samleje metoden i flere år inden. Jeg har tidligere i mit liv brugt p-p, men det var flere år inden. 

Jeg blev gravid i første forsøg :O jeg var 23 år og kæresten 26.

Held og lykke

Hilsen en der håber at starte projekt baby nr 2 snart 

Da det var i første forsøg, var det så med ægløsning og cyklus i baghovedet, eller? 

Ja vi glæder os afsindigt.

Har gået og været oppustet de sidste par aftener og fået lidt "svedture"/været klam på huden - ligeledes om aftenen.

Tvivler på at det er noget, men bare spøjst at det kommer efter p-pille stop og under første mens, som mest er pletblødning fremfor vanlig blødning 

Lyder det ikke helt usandsynligt?

Tak skal du have, og rigtig meget held og lykke med jeres projekt baby også 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

loubri

Der fik lige nøjagtig 2 mdr og 27 dage fra jeg smed mini pillerne til jeg stod med en positiv test 

Er 6+5 nu. 

De 2 første cykluser efter mini pille stop drillende HELT vildt! Jeg kendte slet ikke de tegn min krop sendte mig og jeg troede jeg var gravid, hvilket jeg ikke var. Men i den cyklus jeg blev gravid, der viste jeg det allerede 3+3 uden at teste (testede først 4+0) 

Vi havde ikke gjort et hæderligt forsøg på at blive gravide i den cyklus, kontra de andre. Vi havde nemlig lige fået at vide at svigermor var uhelbredeligt syg af kræft, så projekt baby var LANGT væk i baghovedet. Da jeg viste den positive test til kæresten sagde han: har vi overhovedet haft sex? 

Så slå koldt vand i blodet. Baby kommer når du mindst venter det! Bogstaveligt talt  

Men en masse held og lykke skal i da ha' 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

mamatobe

Knap 3 mdr og er nu 6+6

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Steph_Laurits

loubri skriver:

Der fik lige nøjagtig 2 mdr og 27 dage fra jeg smed mini pillerne til jeg stod med en positiv test 

Er 6+5 nu. 

De 2 første cykluser efter mini pille stop drillende HELT vildt! Jeg kendte slet ikke de tegn min krop sendte mig og jeg troede jeg var gravid, hvilket jeg ikke var. Men i den cyklus jeg blev gravid, der viste jeg det allerede 3+3 uden at teste (testede først 4+0) 

Vi havde ikke gjort et hæderligt forsøg på at blive gravide i den cyklus, kontra de andre. Vi havde nemlig lige fået at vide at svigermor var uhelbredeligt syg af kræft, så projekt baby var LANGT væk i baghovedet. Da jeg viste den positive test til kæresten sagde han: har vi overhovedet haft sex? 

Så slå koldt vand i blodet. Baby kommer når du mindst venter det! Bogstaveligt talt  

Men en masse held og lykke skal i da ha' 

Dejligt 

Ja det sker netop når det sker. Men hold nu kaje hvor er det spændende 

Haha, fed kommentar fra din kæreste 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Steph_Laurits

mamatobe skriver:

Knap 3 mdr og er nu 6+6

Stort tillykke 

Det er alligevel også hurtigt  Håber vi snart er heldige.

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Kristinaaa

Jeg smed p-pillerne for 2 måneder siden. Jeg har stadig ikke en positiv test, men min menstruation er udeblevet og min bryster er ømme. Så jeg tester i næste uge og håber på det bedste  

Good luck <3

Anmeld Citér

6. oktober 2016

baby_drømme

Første gang gik der 4 måneder og her anden gang venter vi stadig på en positiv test - det er også kun 2 måneder siden jeg smed p-pillerne  

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Tascha26

Steph_Laurits skriver:

Hej Kvinder 

Første graviditet 1 mrd

anden graviditet 18 mrd 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.