Har jeg stirret mig blind!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2016

skøjte-prinsessen

Hej Alle.

Jeg er ny bruger her på siden, så der har sikkert været en tråd lignende, men jeg mangler bare andres syn på sagen.

Jeg tog min første graviditetstest her i morges kl 8, og jeg ved ikke om det bare er mig, som fremprovokerer en streg i mine øjne, eller om det er sandt. - En meget meget meget svag streg? - Min kæreste mener også at se noget, hvor han ikke havde sine linser i.

Jeg skulle have min menstruation i går, lørdag, men har stadigvæk ikke fået den endnu. Det skal lige siges, at det er første gang min menstruation er udeblevet siden stop af p-piller.

Jeg tog en test 1 time efter (kl 9), og der viste den absolut ingenting, så nu er jeg meget fortvivlet. Går jeg bare og bilder mig noget ind, eller vil i opfordre til at undersøge det nærmere? (Jeg tager nok alligevel en test tirsdag, hvis ikke min mens er kommet der)

Den ligner lidt min. Og jeg fik af vide jeg er gravid 4+3 idag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2016

skøjte-prinsessen

CH2007 skriver:

Nu er der jo gået lang tid efter, og den viser stadigvæk ingenting, til gengæld er den anden en del tydligere, og det blev den efter 10 minutter, så det tror jeg heller ikke man kan regne med på billedet er de begge ca 6-7 timer gamle (lige taget)

Kan godt ane en svag streg på den anden som ikke er så tydelig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.