Har jeg stirret mig blind!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.028 visninger
31 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. oktober 2016

CH2007

Hej Alle.

Jeg er ny bruger her på siden, så der har sikkert været en tråd lignende, men jeg mangler bare andres syn på sagen.

Jeg tog min første graviditetstest her i morges kl 8, og jeg ved ikke om det bare er mig, som fremprovokerer en streg i mine øjne, eller om det er sandt. - En meget meget meget svag streg? - Min kæreste mener også at se noget, hvor han ikke havde sine linser i.

Jeg skulle have min menstruation i går, lørdag, men har stadigvæk ikke fået den endnu. Det skal lige siges, at det er første gang min menstruation er udeblevet siden stop af p-piller.

Jeg tog en test 1 time efter (kl 9), og der viste den absolut ingenting, så nu er jeg meget fortvivlet. Går jeg bare og bilder mig noget ind, eller vil i opfordre til at undersøge det nærmere? (Jeg tager nok alligevel en test tirsdag, hvis ikke min mens er kommet der)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2016

Mor Christa

Ja, jeg ser en streg nummer to :-) 

Anmeld Citér

2. oktober 2016

CH2007

Det gør mig helt glad!! Men tror du jeg skal tage test nr 2 som en varsling for at der nok ikke er noget? 

Tak for hurtigt svar! 

Anmeld Citér

2. oktober 2016

Wheelybug

Jeg kan også se den 

Prøv at lægge et billede op af den anden? Måske nogle af os andre kan se noget 

Anmeld Citér

2. oktober 2016

Mortilsnart4

Kan os se streg nr 2 �� Tillykke 

Anmeld Citér

2. oktober 2016

CH2007

Nu er der jo gået lang tid efter, og den viser stadigvæk ingenting, til gengæld er den anden en del tydligere, og det blev den efter 10 minutter, så det tror jeg heller ikke man kan regne med på billedet er de begge ca 6-7 timer gamle (lige taget)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. oktober 2016

Wheelybug

Jeg synes måske godt, at jeg kan ane en meget utydelig skygge på den anden  Men den første er i hvert fald meget tydelig! Du må prøve igen i morgen - jeg  for dig

Anmeld Citér

2. oktober 2016

Musen91

Du kan ikke gå ud fra en test taget på 1 time gammelt urin. Du skal have holdt dig 3-4 timer før det vil give udslag på en test  

Jeg testede bedst om eftermiddagen. Så hold dig i et par timer og prøv igen eller prøv imorgen tidlig

Anmeld Citér

2. oktober 2016

CH2007

Jeg har lyst til at tage tests hele tiden! Så du har forhåbentlig ret, jeg kunne bare ikke tro mine egne øjne ved den første, så jeg drak nærmest ekstra vand for at skulle tisse hurtigst muligt igen, men jeg skal tisse hele tiden, så det er svært at holde sig, undtaget når jeg sover, så jeg må prøve igen i morgen tidlig 

Anmeld Citér

2. oktober 2016

Musen91

CH2007 skriver:

Jeg har lyst til at tage tests hele tiden! Så du har forhåbentlig ret, jeg kunne bare ikke tro mine egne øjne ved den første, så jeg drak nærmest ekstra vand for at skulle tisse hurtigst muligt igen, men jeg skal tisse hele tiden, så det er svært at holde sig, undtaget når jeg sover, så jeg må prøve igen i morgen tidlig 

Hvis du har drukket vand fortynder du bare dit urin, og så er det derfor den ikke slår ud  

Så det trick kan man ikke bruge  

Men evt så tag en test når du har holdt dig så lang tid som muligt.  

Men kender det godt, var selv et test monster

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.