Har jeg stirret mig blind!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2016

CH2007

Nu skal jeg til lægen i morgen tidlig og testes der. For nu er mine egne tests blevet tydeligere (ja, jeg kom til at teste igen ��) men nu har jeg hørt at tests fra Valmed ikke er helt til at stole på, og det er dem jeg har brugt, så nu er jeg lidt nervøs for, om det er 'falsk positiv' mine tests har vist  dog har den vist positiv inden for 2-3 minutter hver gang  (billedet er fra kl 14 i dag) - men har lovet mig selv og min kæreste at det var sidste test hjemme, for jeg kan slet ikke sove om natten af spænding og nervøsitet..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
CH2007 skriver:

Nu skal jeg til lægen i morgen tidlig og testes der. For nu er mine egne tests blevet tydeligere (ja, jeg kom til at teste igen ��) men nu har jeg hørt at tests fra Valmed ikke er helt til at stole på, og det er dem jeg har brugt, så nu er jeg lidt nervøs for, om det er 'falsk positiv' mine tests har vist  dog har den vist positiv inden for 2-3 minutter hver gang  (billedet er fra kl 14 i dag) - men har lovet mig selv og min kæreste at det var sidste test hjemme, for jeg kan slet ikke sove om natten af spænding og nervøsitet..

Men hvorfor skal du til lægen, når dine egne teste er tydelige med streg? du er jo gravid

Anmeld Citér

4. oktober 2016

CH2007

Fordi jeg ikke tror på det... det er så surrealistisk for os, for vi satsede på at skulle prøve at blive gravide i lang tid  det er sket her i min 3. Cyklus 

Anmeld Citér

4. oktober 2016

Liv_86

De er da fine positive. Og valmed fungere fint. Så længe du har aflæst inden for tid, hvilket du har

Anmeld Citér

4. oktober 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria

Fordi jeg ikke tror på det... det er så surrealistisk for os, for vi satsede på at skulle prøve at blive gravide i lang tid  det er sket her i min 3. Cyklus 

Men testene ved lægen er de samme? Det ændrer intet. Selvom du ikke tror på det, så er du gravid! Tillykke 

(stop med at teste! )

Anmeld Citér

4. oktober 2016

CH2007

Er de det?? Jeg troede det  var en blodprøve  og tak! !

Anmeld Citér

4. oktober 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
CH2007 skriver:

Sådan tror jeg mange har. Men tænker det er jo også en almindelig test lægen tager? Hvorfor skulle den være mere rigtig? Har brugt samme mærke, og har en datter nu  

stort tillykke! Du er gravid. 

Anmeld Citér

4. oktober 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria
CH2007 skriver:

Er de det?? Jeg troede det  var en blodprøve  og tak! !

Urintestene er de samme men det kan godt være det er en blodprøve!  Det plejer de ikke normalt at lave på en, men hvis du har virket nervøs, kan det være grunden! 

Anmeld Citér

4. oktober 2016

CH2007

Nååå, pyt! Så får jeg også prøvet det, så kan den ikke være helt gal! Jeg tror det bliver en tryghed for mig, at en læge tester, men jeg bliver glad og ved godt håb over jeres positive svar 

Anmeld Citér

5. oktober 2016

CH2007

Ingen tvivl, jeg er er gravid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.