At ruske et barn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2009

Valle81

DortheSimonsen skriver:

Nej, altså ikke kaste det.

Jeg skal være ærlig.
Jeg tog ham op, og havde ikke fået ordentlig ved ham, så giver man lige et lille "hop" eller hvad man kan kalde det, for at få ordentlig ved ham.
Og nu er jeg pisse bange for, at han har kunnet tage skade af det!

Det tror jeg næsten alle mødre har prøvet. Nej nej, der er ikek sket noget:0)

Slap du bare af:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

mariamiss6

DortheSimonsen skriver:

Nej, det gjorde han ikke.
Men faldt i søvn, lige efter.

Og er så bange for at der kan være sket ham noget!

altså jeg går ud fra, han faldt i søvn, under normale forhold... ikke 2 sekunder efter i havde leget, som reaktion på legen....

Hvis han er faldet i søvn under normale forhold, så er jeg sikker på han er okay.... Jeg tror virkelig ikke du kan have skadet ham ved et enkelt lille hop, så skal det godt nok have været meget voldsomt... som i voldsomt nok til at have irriteret et ret stort barn...

Jeg er sikker på du kan være helt rolig....

Anmeld

1. oktober 2009

DortheSimonsen

mariamiss6 skriver:

altså jeg går ud fra, han faldt i søvn, under normale forhold... ikke 2 sekunder efter i havde leget, som reaktion på legen....

Hvis han er faldet i søvn under normale forhold, så er jeg sikker på han er okay.... Jeg tror virkelig ikke du kan have skadet ham ved et enkelt lille hop, så skal det godt nok have været meget voldsomt... som i voldsomt nok til at have irriteret et ret stort barn...

Jeg er sikker på du kan være helt rolig....

Jeg havde jo også fingrene ved hovedet som støttede nakken.
Arg, er bare så bange for at komme til at gøre noget forkert ved ham.

Anmeld

1. oktober 2009

FruPudderkvast

Hej!

Jeg tror bestemt heller ikke at din dreng har taget skade af det.. Absolut ikke! Men samtidig synes jeg ikke at du skal tro blindt på hvad folk herinde siger.. Hvis du er nervøs og bange for at der er sket noget, så skal du ringe til din sundhedplejerske eller en anden som kan vurdere det professionelt..

Det er altså ikke noget vi herinde kan vurdere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.