For os handler det ikke om, at hun skal passe ind i nogle skønhedsidealer - det handler i aller højeste grad om at vi skal minimere risikoen for sundhedsmæssige konsekvenser/sygdom som følge af overvægt.
Hun er en smuk pige på alle måder - hun strutter af selvværd og er en glad pige. Nu arbejder vi på at hun må være det resten af livet! 
Jeg vil ikke kommentere yderligere på dine indlæg.
Præcist disse tanker går min mand og jeg med når vi ser på vores 5-årige pige.
Hun har andre biologiske forældre, end os, da hun er tvangsfjernet fra hjemmet og har været her lige fra vi kom hjem med hende fra fødegangen (hun var 4 timer gammel)
Især hendes mor er stor, meget stor! Hun er høj, har store fødder og er sygeligt overvægtig.
Vores pige er smuk og helt igennem fantastisk. Hun er så social, kærlig og sjov! Hun er høj af sin alder og hun har gode kraftige knogler og store fødder.
Allerede da hun var 3 år fik vi at vide, at hun skal være aktiv og vi skal tænke på hvad hun får at spise.
Vi laver al mad fra bunden herhjemme og vi er aktive i fritiden. Hun går til fodbold og håndbold og hun er muskuløs, uden et gram fedt på kroppen.
Jeg tør ikke tænke på hvordan hun ville se ud hvis hun boede hjemme ved sine biologiske forældre
. Hun spørger tit, hvorfor hendes biologiske mor har så stor mave, selvom vi aldrig omtaler hende på en dårlig måde.
Anmeld
Citér