gymnastiktøj til overvægtig 5-årig pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.806 visninger
22 svar
55 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. september 2016

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg skriver som anonym da det er et ret ømt punkt for mig. Min skønne, dejlige, humoristiske og kærlige lille pige er blevet for rund. 

Det arbejder vi på og er godt på vej! 

Men nu starter gymnastiksæsonen snart og hun ønsker sig noget smart gymnastiktøj. 

Jeg synes ikke at hun skal have en gymnastikdragt, men meget gerne nogle løse 3/4 bukser og en smart top, eller tights og en løstsiddende kjole.

Men hvor finder jeg det mon? Har været i to forskellige sportsbutikker uden at finde noget.

Kunne I have nogle gode forslag? Så modtages de med kyshånd  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2016

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg skriver som anonym da det er et ret ømt punkt for mig. Min skønne, dejlige, humoristiske og kærlige lille pige er blevet for rund. 

Men nu starter gymnastiksæsonen snart og hun ønsker sig noget smart gymnastiktøj. 

Jeg synes ikke at hun skal have en gymnastikdragt, men meget gerne nogle løse 3/4 bukser og en smart top, eller tights og en løstsiddende kjole.

Men hvor finder jeg det mon? Har været i to forskellige sportsbutikker uden at finde noget.

Jeg ville køre i en sports outlet - der kan godt være lidt mere at vælge imellem hvis du tager en af de større butikker

Anmeld Citér

23. september 2016

Anonym

Jeg ville også bruge en sportsoutlet. Dette gjorde jeg, da min datter startede i skole. 

Jeg fandt et bare fine gymnastikbukser(leggingslignende), som passede hende super godt. Vi har lidt det omvendte problem herhjemme. Min datter har utrolig lange ben, men er en meget slank pige. Derfor passer længde og livvidde bare aldrig og hun kan ikke holde bukserne oppe. 

Jeg tænker du skal købe nogle gamacher/leggings, så bukserne ikke kommer til at genere hende når hun skal løbe rundt til gymnastik. Tænker bare at løstsiddende bliver for flagrende og "klodsede" for hende

I skal nok finde noget fint tøj til din dejlige datter!

Anmeld Citér

23. september 2016

Finemor

hvad med et par shorts og en T-shirt?

Anmeld Citér

23. september 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

Hvad med små dame str i h og m. De der T-shirt med elastik forneden.  I smal el. X's.  De plejer at være i flotte farver. Også thights til. 

Anmeld Citér

23. september 2016

Bshizzle

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg så den anden dag på FB at nogle anbefalede hjemmesiden :  https://denlillerunde.dk 

Til børn som har lidt flere former end ellers. 

Anmeld Citér

23. september 2016

Anonym trådstarter

1000 tak for jeres svar!  

Jeg må prøve at besøge en outlet butik - og ellers må jeg søge nettet tyndt  

Shorts gider hun ikke, så jeg tror helst at vi skal finde nogle leggings og en overdel/kjole til  

Anmeld Citér

23. september 2016

L-Lotte

23. september 2016

Lenchick

Anonym skriver:

Hej piger.

Freya på 5 og jeg shoppede danse/gymnastiktøj i H&M i mandags. Tøjet bliver der linket til her i tråden, men her er billedet af modellen. Hun er 113 cm høj og tøjet er købt i 110/116. Det er ret løst, men sidder godt. Freya er ikke overvægtig, men hun er robust. Hun vejer 22 kg. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.