Pianisten skriver:
Læste lige din gamle tråd omkring at du ikke kunne få dig selv til at ringe til lægen, og det der "gravid? Ja det er jeg måske" kan jeg så meget relatere til
Har været nød til at sige det til mine kollegaer/chef fordi jeg ikke længere må være i scannerrummet pga fostret, og når de så nævner min graviditet er jeg også bare skeptisk
Sådan helt "joeh, det håber jeg da at jeg stadig er". Det er vildt frustrerende - især fordi jeg jo slet ikke har været ligeså meget igennem som f.eks dig
Men kan godt se 500 kr ikke er noget som helst med den pris du har betalt
Jeg er bare enormt nærig haha, især hvis jeg kan få en til at gøre det gratis
Det betyder bare meget for min kæreste at han er med til alle scanninger, så ville ikke rigtigt kunne få mig selv til at gøre det - nok først senere, hvis jeg skulle få brug for sådan en akut tryghedsscanning. Ser for mig at jeg lige ligger mig på briksen i arbejdstiden her om en uges tid uden ham, og hov, så var der sørme hjerteblink! Snak om at lukke luften ud af ballonen 
Det har sine fordele at arbejde sådan nogle steder 
Ja, det er heller ikke sjovt at være tvunget til at sige noget tidligere end man er klar til. Svigerfamilien fik det at vide i uge 8 her, fordi vi skulle på rødvinsferie med dem. Og der var jeg bare heller ikke klar.
Selvom vi har været igennem meget, har jeg f.eks. ikke prøvet at abortere, så var faktisk ikke forberedt på lige den frygt. Troede (måske naivt), at alt bare ville være godt, når jeg blev gravid. Men det var først rart efter mange uger. Så du har min fulde forståelse 
Synes i øvrigt det er en vildt god pointe, at din kæreste selvfølgelig skal være med til scanningerne. Sådan var det bestemt også her. Han var i hvert fald med til de første. Jeg skal dog til MD i morgen, hvor han ikke er med, fordi han ikke arbejder i DK for tiden, så han har kun været med til dem vi selv har betalt, og som derfor lå i weekenden. Men synes også det ville være underligt at se blob første gang uden den kommende far.
Anmeld
Citér