Svagere graviditetsteste..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2016

Aristocats

Tag en test af samme mærke først og så se om stregen også bliver svagere der. Men jeg vil råde dig til ikke at tage sorgerne for meget på forskud indtil du har testet igen med samme mærke, det er nok det mest sikre at gøre. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2016

Pianisten

Aristocats skriver:

Tag en test af samme mærke først og så se om stregen også bliver svagere der. Men jeg vil råde dig til ikke at tage sorgerne for meget på forskud indtil du har testet igen med samme mærke, det er nok det mest sikre at gøre. 

Jeg har nok fået formuleret mig lidt dårligt, men.. den ene af de tests jeg tog i går, som blev rigtig fin, var samme mærke som jeg testede med i morges + her til aften, hvor de så blev næsten usynlige

Anmeld Citér

19. september 2016

KissMeKissMeKissMe

Pianisten skriver:

Åh, jeg blev altså lidt glad af at læse det!  Tillykke med det  Håber virkelig at min spire også vil holde fast! Men det er mærkeligt.. Det giver jo overhovedet ikke nogen mening at de tests sådan skulle aftage før i hvert fald 8+ (pga alt for højt hcg niveau).. Synes også bare det er underligt at forskellen er SÅ stor på bare 1 døgn, jeg mener - halveringstiden af hcg burde da være længere, i tilfælde af at det er en bio?

Ja, det er lidt mærkeligt nogle gange med de tests. Og netop også derfor man nok skal passe på med at lægge alt for meget i de dumme streger. 

De første uger af min graviditet var også uden tvivl de værste. Tiden sneglede sig simpelthen af sted. Hvis jeg var dig, så ville jeg smide resten af testene ud og så få en tidlig scanning så snart du er så langt, at man kan se hjerteblink. Det var i hvert fald det, der gav mig ro i sindet 

Og så ellers bare tage hver dag uden blødning som et skridt tættere på mål. 

Held og lykke - og opdater endelig 

Anmeld Citér

19. september 2016

Pianisten

KissMeKissMeKissMe skriver:

Ja, det er lidt mærkeligt nogle gange med de tests. Og netop også derfor man nok skal passe på med at lægge alt for meget i de dumme streger. 

De første uger af min graviditet var også uden tvivl de værste. Tiden sneglede sig simpelthen af sted. Hvis jeg var dig, så ville jeg smide resten af testene ud og så få en tidlig scanning så snart du er så langt, at man kan se hjerteblink. Det var i hvert fald det, der gav mig ro i sindet 

Og så ellers bare tage hver dag uden blødning som et skridt tættere på mål. 

Held og lykke - og opdater endelig 

Tusind tak, hvor er du sød - og du har så evigt ret må lige prøve at tage mig sammen og slappe lidt mere af. Er desværre bare datter af en mor som har aborteret ufatteligt mange gange, så man får jo sine bekymringer 

Anmeld Citér

19. september 2016

Maalene

Nogle teste bliver tydeligere jo længere de ligger - så kan være det er derfor stregen fra i går ser tydeligere ud end den fra i dag 

Tænker det er positivt med 3 positive teste, krydser fingre for, at testene bliver tydeligere og du har en lille spire i maven 

Anmeld Citér

19. september 2016

alenemor42

Lægen har helt ret, dine test kan ikke måle variation i hcg! De kan kun måle og fremkalde en streg når der er over x hcg i din urin. Farvemætning kan du ikke regne med.

Så du er gravid tillykke og stop dog testeriet  farven på dine streger er intet andet end hjernespind og ukorrekt fakta ..... graviditets teste kan ikke måle stigende hcg ej heller faldende med mindre den falder til under det der skal til for at måle en graviditet.

Anmeld Citér

19. september 2016

Pianisten

Tusind tak for jeres svar, det er virkelig rart at få banket lidt fornuft ind i hovedet.. Må bare holde hænderne beskæftiget indtil lægebesøget den 11/10 Men guuud hvor er der længe til, haha!

Anmeld Citér

19. september 2016

CBbaby

OKAY  ro på

Først og fremmest - tag noget vand (prøv først med 10 ml) og bland i din urin inden du stikker pinden i. Hvis man danner meget hurtigt hcg, så kan de normal test ikke måle det efter et stykke tid også bliver testene svagere 

JO, jeg har prøvet det. Og jeg eksperimentede med vand .. Og ja, testene blev tydligere. Ved 50% vand og 50% urin blev de lidt svagere. Men stadig stærkere end den streg jeg fik i uge 6+

¨Så prøv det lige først  

Og ellers så kan det være fordi, der NETOP er for meget vand i dit tis, når du tager testene, når du ikke er længere. Så længe du ikke har blødt frisk blod i store mængder, er der masser af håb

Anmeld Citér

20. september 2016

Mortil2piger18

Pianisten skriver:

Øv altså. Er et testmonster, ved det godt. Fuldstændig negativ test 4+0. Fik så sådan nogle fine streger i går morges og i går middag (4+4) (sidste billede). I dag er der så næsten ingenting, hverken til morgen eller her til aften  Spurgte godt nok lægen om det havde nogen betydning at styrken varierede, og det sagde hun nej til, men vi ved jo alle sammen godt hvad klokken har slået hvis stregerne aftager..

Æv, æv og mere æv. Har ellers hverken smerter eller nogen tegn på blødning. Og det værste er næsten at jeg allerede har sagt det til min arbejdsplads (af hensyn til nogle arbejdsopgaver og fostret) 

Har I nogle gode historier at bidrage med, i dette tilfælde? Eller ser det bare helt sort ud nu? 

Begge gange mine teste blev svagere ved begge graviditeter gik de desværre til grunde, så jeg har dårlig erfaringer med det

Anmeld Citér

20. september 2016

Pianisten

Kærlighedogkildevand skriver:

Begge gange mine teste blev svagere ved begge graviditeter gik de desværre til grunde, så jeg har dårlig erfaringer med det

Øv altså

Nå, men jeg har besluttet mig for at lægge alle mine g-tests (og mit indre testmonster) på hylden, og så bare håbe på at blodprøverne ser fine ud den 11/10 Hvis jeg hverken har ondt eller bløder inden da, så er der vel forhåbentligt tale om en fin graviditet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.