Svagere graviditetsteste..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.831 visninger
24 svar
14 synes godt om
19. september 2016

Pianisten

Øv altså. Er et testmonster, ved det godt. Fuldstændig negativ test 4+0. Fik så sådan nogle fine streger i går morges og i går middag (4+4) (sidste billede). I dag er der så næsten ingenting, hverken til morgen eller her til aften  Spurgte godt nok lægen om det havde nogen betydning at styrken varierede, og det sagde hun nej til, men vi ved jo alle sammen godt hvad klokken har slået hvis stregerne aftager..

Æv, æv og mere æv. Har ellers hverken smerter eller nogen tegn på blødning. Og det værste er næsten at jeg allerede har sagt det til min arbejdsplads (af hensyn til nogle arbejdsopgaver og fostret) 

Har I nogle gode historier at bidrage med, i dette tilfælde? Eller ser det bare helt sort ud nu? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2016

esioul

Pianisten skriver:

Øv altså. Er et testmonster, ved det godt. Fuldstændig negativ test 4+0. Fik så sådan nogle fine streger i går morges og i går middag (4+4) (sidste billede). I dag er der så næsten ingenting, hverken til morgen eller her til aften  Spurgte godt nok lægen om det havde nogen betydning at styrken varierede, og det sagde hun nej til, men vi ved jo alle sammen godt hvad klokken har slået hvis stregerne aftager..

Æv, æv og mere æv. Har ellers hverken smerter eller nogen tegn på blødning. Og det værste er næsten at jeg allerede har sagt det til min arbejdsplads (af hensyn til nogle arbejdsopgaver og fostret) 

Har I nogle gode historier at bidrage med, i dette tilfælde? Eller ser det bare helt sort ud nu? 

Er det samme type test? 

Anmeld Citér

19. september 2016

Pianisten

esioul skriver:

Er det samme type test? 

Første og nederste er, ja. Den nederste på billede 2 blev taget på ikke-morgen-urin, det gjorde den på billede 1 også :/

Anmeld Citér

19. september 2016

esioul

Pianisten skriver:

Første og nederste er, ja. Den nederste på billede 2 blev taget på ikke-morgen-urin, det gjorde den på billede 1 også :/

Jeg har kun dårlige erfaringer, når de bliver svagere. desværre. 

Men jeg synes du skal prøve en igen imorgen og se om stregen er endnu svagere. 

Det kan jo være du bare har drukket mere eller lign idag. 

Anmeld Citér

19. september 2016

Pianisten

esioul skriver:

Jeg har kun dårlige erfaringer, når de bliver svagere. desværre. 

Men jeg synes du skal prøve en igen imorgen og se om stregen er endnu svagere. 

Det kan jo være du bare har drukket mere eller lign idag. 

Tja, den jeg tog på morgenurin i morges så ud som den på billede 1. Øv altså  

Anmeld Citér

19. september 2016

Winwin2017

Kan det være fordi du har drukket mere inden du tog den sidste test?

Anmeld Citér

19. september 2016

Pianisten

Winwin2017 skriver:

Kan det være fordi du har drukket mere inden du tog den sidste test?

Ville ønske det hang sammen med det, men som skrevet så tog jeg en der var ligeså utydelig på morgenurin i morges - uden at have drukket inden.. :/

Anmeld Citér

19. september 2016

KissMeKissMeKissMe

Jeg tog en test 5+, som var ret meget svagere end dem 4+ (gjorde det fordi jeg syntes det ville være sjovt med en knaldsort streg, som nogen jo får). Jeg blev altså skuffet, for stregen var meget svagere end kontrolstregen  Og det var på samme type tests. Den var dog ikke i nærheden af at være forsvundet - bare markant svagere. Selv min kæreste kunne se det. 

Men baby er der endnu - hun sparkede i hvert fald lystigt for lidt siden. 

Så alt håb er ikke ude, selvom jeg vil give dig ret i, at det er et dårligt tegn. 

Anmeld Citér

19. september 2016

70121416

Hej ts. 

kram til dig. Hvis du skal samligne, så test på samme mærke. 

Så afsted og køb en Rsfu test, test på morgenurin. 

Anmeld Citér

19. september 2016

Pianisten

KissMeKissMeKissMe skriver:

Jeg tog en test 5+, som var ret meget svagere end dem 4+ (gjorde det fordi jeg syntes det ville være sjovt med en knaldsort streg, som nogen jo får). Jeg blev altså skuffet, for stregen var meget svagere end kontrolstregen  Og det var på samme type tests. Den var dog ikke i nærheden af at være forsvundet - bare markant svagere. Selv min kæreste kunne se det. 

Men baby er der endnu - hun sparkede i hvert fald lystigt for lidt siden. 

Så alt håb er ikke ude, selvom jeg vil give dig ret i, at det er et dårligt tegn. 

Åh, jeg blev altså lidt glad af at læse det!  Tillykke med det  Håber virkelig at min spire også vil holde fast! Men det er mærkeligt.. Det giver jo overhovedet ikke nogen mening at de tests sådan skulle aftage før i hvert fald 8+ (pga alt for højt hcg niveau).. Synes også bare det er underligt at forskellen er SÅ stor på bare 1 døgn, jeg mener - halveringstiden af hcg burde da være længere, i tilfælde af at det er en bio?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.