Er ved at gå i panik lige nu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2016

Musen85

Anoo skriver:

Ikke vær nervøs, men få det lige tjekket. Jeg fik det samme, og jeg gik på herlev og fik taget blodprøve og to dage efter var jeg igen derinde for nu blodprøve og derefter kunne de se om min graviditet steg.  held og lykke 

Jeg har fået taget blodprøver i sidste uge og der steg de ikke helt som de skulle.. Men tager det som et godt tegn at jeg ikke bløder  så der er da et lille håb gemt i os endnu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2016

Musen85

Opdate herfra; var til scanning idag, og de kunne desværre ikke se noget.. Så ingen baby i denne omgang heller . Så nu venter vi bare på at jeg begynder at bløde 

Anmeld Citér

21. september 2016

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Musen85 skriver:

Opdate herfra; var til scanning idag, og de kunne desværre ikke se noget.. Så ingen baby i denne omgang heller . Så nu venter vi bare på at jeg begynder at bløde 

Øv øv. 

Anmeld Citér

21. september 2016

Tascha26

Musen85 skriver:

Øv hvor uretfærdigt håber du snart får det røde så i kan komme i gang igen. Når man ved der ikke er en baby, så vil man bare gerne bløde så man kan komme videre. Kram herfra 

Anmeld Citér

21. september 2016

Musen85

Tascha25 skriver:

Øv hvor uretfærdigt håber du snart får det røde så i kan komme i gang igen. Når man ved der ikke er en baby, så vil man bare gerne bløde så man kan komme videre. Kram herfra 

Det vil man nemlig  håber også at min blodprøve viser i morgen at mit tal er faldet så det snart kan være overstået  

Anmeld Citér

21. september 2016

Tascha26

Musen85 skriver:

Det vil man nemlig  håber også at min blodprøve viser i morgen at mit tal er faldet så det snart kan være overstået  

Kan jeg virkelig godt forstå! Krydser for at dit hcg er så lavt at blødningen er om hjørnet  

Anmeld Citér

21. september 2016

CK13

Musen85 skriver:

Kæmpe kæmpe kram til dig!! 

Vi har selv lige mistet og øv hvor er det bare ikke sjovt.. 

Det skal nok snart blive jeres tur  Alt godt fra mig til jer 

Anmeld Citér

22. september 2016

Lotus86

Øv, det er jeg ked af

Anmeld Citér

22. september 2016

Lulu32

Øv. Føler med dig. Jeg har lige selv prøvet det. 

Testede positiv 6/6. Men der kom aldrig noget foster. 

Min krop klarede det selv. Men det tog lang tid. 

Hcg var først ude af min krop knap måneder efter jeg testede positiv. 

Anmeld Citér

22. september 2016

Tascha26

Musen85 skriver:

Hvad viste blodprøven?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.