Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anoo skriver: Ikke vær nervøs, men få det lige tjekket. Jeg fik det samme, og jeg gik på herlev og fik taget blodprøve og to dage efter var jeg igen derinde for nu blodprøve og derefter kunne de se om min graviditet steg. held og lykke
Ikke vær nervøs, men få det lige tjekket. Jeg fik det samme, og jeg gik på herlev og fik taget blodprøve og to dage efter var jeg igen derinde for nu blodprøve og derefter kunne de se om min graviditet steg. held og lykke
Jeg har fået taget blodprøver i sidste uge og der steg de ikke helt som de skulle.. Men tager det som et godt tegn at jeg ikke bløder så der er da et lille håb gemt i os endnu
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Opdate herfra; var til scanning idag, og de kunne desværre ikke se noget.. Så ingen baby i denne omgang heller . Så nu venter vi bare på at jeg begynder at bløde
Musen85 skriver: Opdate herfra; var til scanning idag, og de kunne desværre ikke se noget.. Så ingen baby i denne omgang heller . Så nu venter vi bare på at jeg begynder at bløde
Øv øv.
Øv hvor uretfærdigt håber du snart får det røde så i kan komme i gang igen. Når man ved der ikke er en baby, så vil man bare gerne bløde så man kan komme videre. Kram herfra
Tascha25 skriver: Øv hvor uretfærdigt håber du snart får det røde så i kan komme i gang igen. Når man ved der ikke er en baby, så vil man bare gerne bløde så man kan komme videre. Kram herfra
Det vil man nemlig håber også at min blodprøve viser i morgen at mit tal er faldet så det snart kan være overstået
Musen85 skriver: Det vil man nemlig håber også at min blodprøve viser i morgen at mit tal er faldet så det snart kan være overstået
Kan jeg virkelig godt forstå! Krydser for at dit hcg er så lavt at blødningen er om hjørnet
Kæmpe kæmpe kram til dig!!
Vi har selv lige mistet og øv hvor er det bare ikke sjovt..
Det skal nok snart blive jeres tur Alt godt fra mig til jer
Øv, det er jeg ked af
Øv. Føler med dig. Jeg har lige selv prøvet det.
Testede positiv 6/6. Men der kom aldrig noget foster.
Min krop klarede det selv. Men det tog lang tid.
Hcg var først ude af min krop knap måneder efter jeg testede positiv.
Hvad viste blodprøven?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128