Er ved at gå i panik lige nu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.161 visninger
33 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. september 2016

Musen85

Vi fik endelig to streger for en uge siden, efter en GUL i april.. Er 4+5. Og nu opdager jeg da jeg var på toilet, at (undskyld) der var et lille kun udflåd og det var lidt lyserødt, og har haft lidt murren i underlivet men ikke smerter  er det normalt??er simpelthen så bange for at vi mister den. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2016

NejaJ

Musen85 skriver:

Vi fik endelig to streger for en uge siden, efter en GUL i april.. Er 4+5. Og nu opdager jeg da jeg var på toilet, at (undskyld) der var et lille kun udflåd og det var lidt lyserødt, og har haft lidt murren i underlivet men ikke smerter  er det normalt??er simpelthen så bange for at vi mister den. 

Jeg havde også lidt lyserød udflåd, meeeeen tester stadig positiv - var også 4 + noget...

Jeg tror ikke at det der "knurren" i maven har noget at sige, kroppen arbejder jo på højtryk 24-7 nu  

Jeg tror bare du skal slappe af og nyde det

Anmeld Citér

11. september 2016

FrkHS

Da jeg testede positiv i marts havde jeg en del lyserød udflåd. Er i fertilitetsbehandling og fik på sygehuset af vide at det er helt normalt. Havde desværre en MA 7+2, men det havde intet med udflåd at gøre.

Anmeld Citér

11. september 2016

Musen85

Altså har da tænkt at det er positivt at jeg ikke har smerter, men at det bare føles som noget der "trækker"  hvis man kan forklare det sådan.. Og har da også overvejet om det kan skyldes at min mand og jeg hyggede os igår og at jeg har svømmet nogen baner i dag.. og det så er derfor.. Har jo heldigvis ikke haft nogen frisk blødning 

Håber på det bedste.. 

Anmeld Citér

11. september 2016

ae32

Du må nok bare se hvad der sker over de næste par dage  

i mit tilfælde har det betyder SA alle gange jeg har blødt, men for lige så mange har det betydet en helt almindelig graviditet. 

Krydser fingre for at alt går godt! 

Anmeld Citér

11. september 2016

Musen85

Lige nu tænker jeg en SA.. Har lige fået en lille frisk blødning og det plejer ikk at være det bedste tegn �� 

Anmeld Citér

11. september 2016

AnoMom

Musen85 skriver:

Lige nu tænker jeg en SA.. Har lige fået en lille frisk blødning og det plejer ikk at være det bedste tegn �� 

Dine slimhinder er utrolig sarte når du er gravid og sex kan sagtens fremkalde små blødninger uden at det betyder SA. 

Trækningerne du mærker lyder som ligamentsmerter som også er normale og som du kan komme til at mærke hele graviditeten igennem 

frisl blod i starten er heller ikke unormalt. Blødte selv i 6 og 8 uge helt friskt og jeg har født en sund og rask dreng. 

Så længe blødningen ikke tager til, er konstant og du ikke har ondt så ville jeg ikke være nervøs 

Anmeld Citér

12. september 2016

mija

Det er meget normalt, noglegange ender det i den negative retning, andre gange ender det godt. Du må vente, og se hvad der sker..

Krydser virkelig fingre, og håber på det bedste

Anmeld Citér

12. september 2016

Musen85

En lille opdate.. Vi var nødt til at ringe lægevagt i nat pga at jeg fik så ondt tilsidst. Så blev scannet og de kunne ikke se noget i livmoderen. Hun kunne godt se at mine slimhinder havde hørt produktion (mener det var sådan hun sagde Det) men ikke noget hvor hun med sikkerhed kunne sige at der var en graviditet  Så venter svar på blodprøve og skal have taget ny blodprøve igen onsdag. 

Anmeld Citér

12. september 2016

MissTas

Musen85 skriver:

En lille opdate.. Vi var nødt til at ringe lægevagt i nat pga at jeg fik så ondt tilsidst. Så blev scannet og de kunne ikke se noget i livmoderen. Hun kunne godt se at mine slimhinder havde hørt produktion (mener det var sådan hun sagde Det) men ikke noget hvor hun med sikkerhed kunne sige at der var en graviditet  Så venter svar på blodprøve og skal have taget ny blodprøve igen onsdag. 

Øv altså lyder som en SA når du også fik så ondt, men håber selvfølgelig det bedste for jer! Må være en træls og svær situation at stå i. Fået svar på blodprøve? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.