Er ved at gå i panik lige nu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2016

Musen85

MissTas skriver:

Øv altså lyder som en SA når du også fik så ondt, men håber selvfølgelig det bedste for jer! Må være en træls og svær situation at stå i. Fået svar på blodprøve? 

Ja, men hun syntes ikke rigtig de kunne fortælle noget nyt. Mit hcg i blodet er 120, og det andet hormon de tester for (kan ikk huske hvad det hedder, men det starter med p) var ret højt. Så hcg'et tyder på en tidlig graviditet eller at det er gået i stå, og det andet tal tyder på en normal graviditet  Så nye blodprøver igen om et par dage 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2016

Muhmi

Musen85 skriver:

Vi fik endelig to streger for en uge siden, efter en GUL i april.. Er 4+5. Og nu opdager jeg da jeg var på toilet, at (undskyld) der var et lille kun udflåd og det var lidt lyserødt, og har haft lidt murren i underlivet men ikke smerter  er det normalt??er simpelthen så bange for at vi mister den. 

Det er meget normalt at få en smule lyserødt udflåd, da man oprindeligt skulle have haft sin menstruation.. Kroppen skal lige vænne sig til at være gravid
Så længe du ikke har smerter, så skulle alting være i den skønneste orden  

Anmeld Citér

12. september 2016

MissTas

Musen85 skriver:

Ja, men hun syntes ikke rigtig de kunne fortælle noget nyt. Mit hcg i blodet er 120, og det andet hormon de tester for (kan ikk huske hvad det hedder, men det starter med p) var ret højt. Så hcg'et tyder på en tidlig graviditet eller at det er gået i stå, og det andet tal tyder på en normal graviditet  Så nye blodprøver igen om et par dage 

Hvor langt skulle du være henne i dag?? Men krydser for det bedste og at blodprøven onsdag er fin, altså at det bar har været en meget tidlig graviditet 

Anmeld Citér

12. september 2016

Musen85

MissTas skriver:

Hvor langt skulle du være henne i dag?? Men krydser for det bedste og at blodprøven onsdag er fin, altså at det bar har været en meget tidlig graviditet 

Jeg er 5+0 i dag, så mit tal skulle gerne ligge lidt højre. Hvis jeg tæller fra den dag jeg havde ægløsning og til nu er der gået 19-20 dage, og så skal den nederste værdi ligge på 111-135 og jeg er 120.. Så det er på det laveste. Men ja, håber de har godt nyt når jeg kan ringe torsdag  

Anmeld Citér

15. september 2016

Musen85

Ser desværre ud til at vi ikke har fået lavet en baby i denne omgang heller.. Har kun et hcg på 147, så skal scannes på onsdag for at finde ud af hvor graviditeten er henne af, hvis den ikke går til selv inden 

Anmeld Citér

18. september 2016

Lotus86

Hvordan gik skanningen?

Anmeld Citér

18. september 2016

Musen85

Lotus86 skriver:

Hvordan gik skanningen?

Det er først på onsdag  så vi ved intet endnu.. Vi venter bare på at jeg enten begynder at bløde eller at scanningen overrasker os på onsdag, men tvivler nu når mine tal er så lave. 

Anmeld Citér

19. september 2016

Lotus86

Musen85 skriver:

Det er først på onsdag  så vi ved intet endnu.. Vi venter bare på at jeg enten begynder at bløde eller at scanningen overrasker os på onsdag, men tvivler nu når mine tal er så lave. 

Jeg krydser fingre, tænker det er gode tegn at du ikke er begyndt at bløde

Anmeld Citér

19. september 2016

Musen85

Lotus86 skriver:

Jeg krydser fingre, tænker det er gode tegn at du ikke er begyndt at bløde

Krydser vi også fingere for at det er et godt tegn  har stadig de helt små pletblødninger, men det sagde hende der scannede mig, var fra slimhinder eller sådan noget  

Anmeld Citér

19. september 2016

Anoo

Musen85 skriver:

Vi fik endelig to streger for en uge siden, efter en GUL i april.. Er 4+5. Og nu opdager jeg da jeg var på toilet, at (undskyld) der var et lille kun udflåd og det var lidt lyserødt, og har haft lidt murren i underlivet men ikke smerter  er det normalt??er simpelthen så bange for at vi mister den. 

Ikke vær nervøs, men få det lige tjekket. Jeg fik det samme, og jeg gik på herlev og fik taget blodprøve og to dage efter var jeg igen derinde for nu blodprøve og derefter kunne de se om min graviditet steg.  held og lykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.