Stikken i underlivet 4 dage efter ÆL...Tidlig graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

natashalarsen

hey sad lige og læste lidt på alt jers svar

og jeg har haft p stav i 2 eller 3 år fik den fjernet her for 14 dage siden og begyndte så her for en uge siden havde min mens men efter min kæreste og jeg havde været i seng sammen forsvandt den dagen efter og nu her en uge efter har jeg haft en prikken  i mit underliv det føles som mens smerter det kommer og går . og er lidt i tvivl om det kunne være jeg er blevet gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

JetteSimonsen

natashalarsen skriver:

hey sad lige og læste lidt på alt jers svar

og jeg har haft p stav i 2 eller 3 år fik den fjernet her for 14 dage siden og begyndte så her for en uge siden havde min mens men efter min kæreste og jeg havde været i seng sammen forsvandt den dagen efter og nu her en uge efter har jeg haft en prikken  i mit underliv det føles som mens smerter det kommer og går . og er lidt i tvivl om det kunne være jeg er blevet gravid?

Så lige dit billede.. Jeg kan se der altså var en lille spire i maven, og de smerter du havde i underlivet må så have været tidlige graviditetssymptomer?

Spændende.. og tillykke med bebs.. jeg har selv droppet p-pillerne, og i over en uge har jeg haft mens lignende smerter.. havde ægløsning omkring d 9, og nok lidt før det.. Det er også begyndt at prikke i brysterne.. det har det gjort i ca 3 døgn nu.. on and off.. er det noget du kan genkende?

Mvh hilsen jette, som venter utålmodigt på testdag..

Anmeld

21. august 2012

natashalarsen

JetteSimonsen skriver:

Så lige dit billede.. Jeg kan se der altså var en lille spire i maven, og de smerter du havde i underlivet må så have været tidlige graviditetssymptomer?

Spændende.. og tillykke med bebs.. jeg har selv droppet p-pillerne, og i over en uge har jeg haft mens lignende smerter.. havde ægløsning omkring d 9, og nok lidt før det.. Det er også begyndt at prikke i brysterne.. det har det gjort i ca 3 døgn nu.. on and off.. er det noget du kan genkende?

Mvh hilsen jette, som venter utålmodigt på testdag..

heeeh ja var gravid men har åbenbart gået i 2 mdr og ikke anet det, fik jo mens efter følgene så tænkte ikke på det .

men bum der var bebs i maven og er nu 31+6 .

ja det er noget jeg kan godkende .

men troede ikke på jeg var gravid for mens kom lige pludselig og lægens test viste negativ 2 gange på de 2 mdr så forstod ingenting ?

men da jeg så testede positivt og skulle til scanning var jeg åbenbart 16+ et eller andet hæhæ ..

så må vi  for du tester positivt

Anmeld

21. august 2012

JetteSimonsen

Jeg er nu 2 dage fra forventet mens, som skulle komme torsdag.. Jeg tester fortsat negativt..

Til trods for har jeg fået mørkere brystvorter og mærkelige knopper på aeola.. (det der rundt om vorten, ved ikke helt hvad det hedder) Det vister sig altså, at bryststikkeriet skyldtes, at disse knopper var under skabelse....

Desuden har jeg halsbrand i stor stil, og har døjet med det de sidste par dage.. derudover ekstrem træthed og hovedpine... 

Nogen som kan genkende dette, som tidlige symptomer..? 

Anmeld

21. august 2012

JetteSimonsen

natashalarsen skriver:

heeeh ja var gravid men har åbenbart gået i 2 mdr og ikke anet det, fik jo mens efter følgene så tænkte ikke på det .

men bum der var bebs i maven og er nu 31+6 .

ja det er noget jeg kan godkende .

men troede ikke på jeg var gravid for mens kom lige pludselig og lægens test viste negativ 2 gange på de 2 mdr så forstod ingenting ?

men da jeg så testede positivt og skulle til scanning var jeg åbenbart 16+ et eller andet hæhæ ..

så må vi  for du tester positivt

Det var da super fedt for jer!!! Jeg håber godt nok også, at den er hjemme for mit vedkommende... 

Hvis du læser ovenstående indlæg, kan du se mine symptomer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.