Stikken i underlivet 4 dage efter ÆL...Tidlig graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

127.772 visninger
24 svar
0 synes godt om
30. september 2009

Neki

Hej Piger.

Har lige et spørgsmål til alle jer som er blevet gravide og har oplevet de tidlige tegn.

Er der nogen som har oplevet stikken og niv i underlivet allerede 4 dage efter ÆL?

Jeg har nemlig haft lettere underlivs "smerter" samt niv og stikken de sidste dage, men synes det er lidt tidligt at vise tegn på en eventuel graviditet.

Er ikke smerter jeg har følt tidligere i forbindelse med ægløsning, så undrede mig bare, og tænkte at der måske var nogen herinde som havde haft samme oplevelse.

Knus Neki

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

patella

hej Neki

Jeg har oplevet noget af det samme - jeg ved ikke om jeg vil kalde det en stikken (men det kan jo variere meget hvordan man mærker det) men mere en muren i underlivet - faktisk allerede fra dagen efter en graviditet var mulig  
Jeg var også meget i tvivl om det virkelig kunne være det, når det nu var så tidligt, men det viste sig så at jeg VAR gravid.
Jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige hvor meget man kan fremprovokere selv, p.g.a. det inderlige ønske om at blive gravid, men det du siger, lyder bestemt ikke som indbildning. Har du prøvet en test...? Det er sjældent de kan vise noget så tidligt, men har hørt om nogle der kan teste meget tidligt. Man skal selvfølgelig bare undgå at blive alt for ked af det, hvis den er negativ, for der er jo også nogle der først kan teste positiv 2 uger efter udebleven mens...

Anmeld

1. oktober 2009

patella

Jeg vil lige tilføje at jeg var gravid to gange før denne graviditet, hvor jeg desværre aborterede, men der oplevede jeg nøjagtig det samme... så tror den er god nok du

Kram Patella 30+4

Anmeld

1. oktober 2009

Neki

Hej

Ihhh det lyder dejligt at du har oplevet noget af det samme...og at det viste sig at det var en graviditet

Jeg har ikke taget en test da det kun er 5 dage siden jeg havde ÆL, så er vist lidt for tidligt endnu a den kant vise noget. Venter til i næste uge, og så håber jeg bare den er der 

Men jeg har stadig de der stikken og niv idag, men har hverken kvalme, ømme bryster eller andet der kunne være tegn på noget....og tror heller ikke det er indbildning....så må være tålmodig til jeg kan teste næste uge.

God dag...

Knus Neki

Anmeld

1. oktober 2009

patella

Jeg har slet ikke haft kvalme under hele graviditeten, og de ømme bryster kommer vidst først lidt senere  også go dag til dig...

Anmeld

1. oktober 2009

Misjelle

Neki skriver:

Hej

Ihhh det lyder dejligt at du har oplevet noget af det samme...og at det viste sig at det var en graviditet

Jeg har ikke taget en test da det kun er 5 dage siden jeg havde ÆL, så er vist lidt for tidligt endnu a den kant vise noget. Venter til i næste uge, og så håber jeg bare den er der 

Men jeg har stadig de der stikken og niv idag, men har hverken kvalme, ømme bryster eller andet der kunne være tegn på noget....og tror heller ikke det er indbildning....så må være tålmodig til jeg kan teste næste uge.

God dag...

Knus Neki

præcis sådan havde jeg det da jeg blev gravid med min søn og havde heller ikke andre tegn som ømme bryster eller kvalme. for den er der .

Anmeld

1. oktober 2009

Neki

Tak for jeres svar.... håber virkelig også den er der!!

Tog en G-test her til morgen, men den var, som jeg havde forventet negativ...men det burde heller ikke kunne ses endnu, da det kun er 5 dage efter ÆL.

Jeg tager en test igen i midten af næste uge, og så må vi se hvad den siger! Men tak for de krysede fingre...håber det hjælper

Anmeld

1. oktober 2009

Sujan

Jeg har hver måned stikken og niv i underlivet en uges tid efter ÆL. Troede også jeg var gravid den første gang jeg mærkede det. Men nu er det sket de sidste 5 mdr.

Anmeld

1. oktober 2009

Sofia24

Ejjjjjj hvor spændende......!!   Jeg krydser også alt hvad jeg kan

Hos mig var det første tegn ømme bryster, kun 5 dage efter ÆL. Min veninde som også lige er blevet gravid, havde niv og jag i underlivet som det første tegn.
Så jeg håber for dig at du har en lille spire i maven

Kram Sofia

Anmeld

3. oktober 2009

fit_fys

Neki skriver:

Hej Piger.

Har lige et spørgsmål til alle jer som er blevet gravide og har oplevet de tidlige tegn.

Er der nogen som har oplevet stikken og niv i underlivet allerede 4 dage efter ÆL?

Jeg har nemlig haft lettere underlivs "smerter" samt niv og stikken de sidste dage, men synes det er lidt tidligt at vise tegn på en eventuel graviditet.

Er ikke smerter jeg har følt tidligere i forbindelse med ægløsning, så undrede mig bare, og tænkte at der måske var nogen herinde som havde haft samme oplevelse.

Knus Neki

Jeg har de samme symptomer som dig, og fik dem også ca. fire dage efter ægløsning... hvornår skal du teste?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.