Stikken i underlivet 4 dage efter ÆL...Tidlig graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2009

Neki

Hej T.K

Rart at vide jeg ikke er den eneste med de symptomer kort efter ÆL.
Jeg kan bare ikke helt finde ud af om det er min krop og psyke der spiller mig et puds, fordi jeg gerne vil være gravid. Men har altså haft den der stikken og niven i underlivet i en uge nu, og det plejer jeg bestemt ikke.

Jeg skal først have min mens næste lørdag, så går lige 6 dage før jeg i princippet kan teste endnu, men tror nu ikke jeg kan vente helt så længe.
Har aftalt med min kæreste at vi tester på onsdag for at se om den viser noget, og ellers er det jo bare at vente på at menstruationen forhåbentlig udebliver.

Hvornår kan du teste, og har du andre symptomer?

Knus Neki

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2009

fit_fys

Jeg venter min mens på tirsdag, så jeg regner med også at teste på onsdag medmindre mensen kommer inden.
Jeg tænker også om det kan være indbildning, eller bare nogle stik der bare kommer engang imellem, men man håber jo lidt...
Jeg har ikke rigtig haft andre symptomer, udover lidt halsbrand engang imellem, men det kan jo sagtens komme selvom man ikke er gravid.

Jeg er desværre begyndt at få mens smerter, og jeg har den der følelse af at min mens kan komme når som helst, så tror ikke der er noget denne gang heller...

Men held og lykke til os

Anmeld

4. oktober 2009

FrkT

Neki skriver:

Hej T.K

Rart at vide jeg ikke er den eneste med de symptomer kort efter ÆL.
Jeg kan bare ikke helt finde ud af om det er min krop og psyke der spiller mig et puds, fordi jeg gerne vil være gravid. Men har altså haft den der stikken og niven i underlivet i en uge nu, og det plejer jeg bestemt ikke.

Jeg skal først have min mens næste lørdag, så går lige 6 dage før jeg i princippet kan teste endnu, men tror nu ikke jeg kan vente helt så længe.
Har aftalt med min kæreste at vi tester på onsdag for at se om den viser noget, og ellers er det jo bare at vente på at menstruationen forhåbentlig udebliver.

Hvornår kan du teste, og har du andre symptomer?

Knus Neki

Jeg havde også de symptomer denne gang ca. 3 dage efter ÆL.... forventer mens på torsdag, så håber da den udebliver!

Anmeld

4. oktober 2009

silden85

jeg krydser finger for jer

Anmeld

4. oktober 2009

Neki

jeg krydser finger for jer

Mange tak.... håber virkelig at alle de hjælper

Hvor længe har i prøvet at blive gravide?

Knus Neki

Anmeld

5. oktober 2009

silden85

Neki skriver:

Mange tak.... håber virkelig at alle de hjælper

Hvor længe har i prøvet at blive gravide?

Knus Neki

siden starten af april så det vil sige ca. 6 mdr. så nu må der gerne snart ske noget hvad med dig? men når jeg har fået min mens,som nok er omkring d. 13 så vl jeg starte på æl-teste for at se om det giver mere held

Anmeld

6. oktober 2009

fit_fys

Jeg testede her til morgen og den var negativ som regnet med.. men mens er ikke kommet endnu. Irriterende....

Anmeld

6. oktober 2009

Neki

T.K. skriver:

Jeg testede her til morgen og den var negativ som regnet med.. men mens er ikke kommet endnu. Irriterende....

Øv altså..... men nu må du vente og se om din mens dukker op, ellers må du jo tage endnu en test!!

Jeg skal teste imorgen...men det er stadig 4-5 dage før mens, så er ikke sikker på at den viser noget...'

Knus Neki

Anmeld

6. oktober 2009

fit_fys

Neki skriver:

Øv altså..... men nu må du vente og se om din mens dukker op, ellers må du jo tage endnu en test!!

Jeg skal teste imorgen...men det er stadig 4-5 dage før mens, så er ikke sikker på at den viser noget...'

Knus Neki

Ja, nu må vi se.. regner med den kommer senere i dag eller i morgen. Men held og lykke til dig

Anmeld

1. januar 2012

natashalarsen

hej tøser

jeg fik p staven ud for en uge siden

og havde mens hele ugen da jeg kom hjem igen efter a ha været på jule ferie ved min mor. prøvede kæresten og jeg at blive gravide. men ved ikke hvornår min æg løsning er men efter vi har været i seng sammen som er 6 dage siden nu har jeg haft en stikken i underlivet eller en prikken  kan det være et tegn ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.