At fornemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2016

grinny

Første gang drømte jeg, da jeg var 10 uger henne, at det blev en dreng og jeg fik ret.

Anden gang drømte jeg igen omkring uge 10, at det blev en pige og en pige gemmer sig i maven lige nu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2016

Anonym trådstarter

Hvor er det sjovt at læse alle jeres kommentarer. Mange af jer har jo kunnet fornemme det.

En af mine forældres venner spurgte mig "hvad tror du det er?" Jeg sagde self. En pige, dertil svarede hun "man skal altid stole på sin fornemmelse, for sådan noget kan man mærke" hun havde åbenbart kunne fornemme det ved begge hendes.. jeg ved nu ikke om jeg skal tro på det, men det må tiden vise

Anmeld Citér

31. august 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Ja jeg havde en fornemmelse ved alle 3 de første to piger og ganske rigtigt var det det og den sidste en dreng og ja det blev det så�� endten held eller så kan jeg et eller andet

Nu må vi se med den i maven senere i dag

Uh. Jeg venter da lidt i spænding på resultatet. Held og lykke med det.

Anmeld Citér

31. august 2016

Dorthe1986

Jeg vidste instinktivt ved min første graviditet at det var en dreng og det vidste jeg fra start og det holdt stik.

Her anden gang vidste jeg det var en pige lige fra jeg fik de to streger og sidder her med en pige på 5 uger 

Anmeld Citér

31. august 2016

Anonym trådstarter

Lille update... 

Det er selvfølgelig en lille pige

Anmeld Citér

31. august 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Lille update... 

Det er selvfølgelig en lille pige

Fantastisk

Må tiden så ikke bare gerne gå lidt hurtigere frem til terminen, nu hvor I ved at hun er sund og rask og at det er en pige?

Mvh. M

Anmeld Citér

1. september 2016

Anonym trådstarter

Mo9ca skriver:

Fantastisk

Må tiden så ikke bare gerne gå lidt hurtigere frem til terminen, nu hvor I ved at hun er sund og rask og at det er en pige?

Mvh. M

Egentlig gør det ikke noget hun bliver derinde et godt stykke tid endnu da vi har en del i huset der skal ordnes inden,  men jo vi glæder os helt vildt til at få vores lille datter

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.