At fornemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2016

FrkC

Jeg var stensikker på at det blev en dreng allerede fra starten og det blev det :) Gætter aldrig rigtigt når andre er gravide ;)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2016

Stivdie

Anonym skriver:

Hejsa.. har i kunnet fornemme hvad køn jeres barn var inden i vidste det?

Jeg har gættet rigtigt ved mine søskendes 3 børn og har nu en klar fornemmelse af at jeg er gravid med en lille pige

Glæder mig til kønsscanning i morgen, så må vi se om jeg har ret

Både min mand og jeg havde en klar fornemmelse af en pige, og det fik vi. Denne gang er det stadig for tidligt til fornemmelser. 

Anmeld Citér

30. august 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Jeg har gættet rigtigt ved mine søskendes 3 børn og har nu en klar fornemmelse af at jeg er gravid med en lille pige

Ja, jeg har vist det med begge mine og også med mine 4 nevøer/ niecer samt nieces datter

Anmeld Citér

30. august 2016

Wonderboy2011

Anonym skriver:

Da jeg testede positiv vidste jeg bare at jeg ventede min dreng. Jeg stolede 100% på min fornemmelse og købte drengetøj og drengeting inden kønsscanningen. 

Jeg har lige siden jeg var meget ung, haft et billede af mig selv som mor til en dreng - Og jeg havde ret 

Stol på dig selv, jeg tror virkelig på at nogen mennesker bare kan fornemme det.

Anmeld Citér

31. august 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Yes! Jeg havde en klar fornemmelse af en dreng denne gang. Virkeligheden stemte bare ikke overens med min fornemmelse.

Jeg er i forvejen mor til to drenge, så jeg har lige skullet sadle mentalt om. Min kæreste derimod, havde en klar fornemmelse fra start af, at jeg ville tage fejl i min fornemmelse. Og han fik jo ret

Forresten, ved du hvorfor du har gættet rigtigt de 3 andre gange? Er det en fornemmelse eller?

Mvh. M

Anmeld Citér

31. august 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg havde en klar fornemmelse af at jeg skal have en pige, og det fik jeg. Men indtil vi fandt ud af det gik jeg ofte og sagde han, fordi jeg var så bange for at blive skuffet hvis det var en dreng.

Men jeg fik ret

Anmeld Citér

31. august 2016

Jems

Da jeg ventede min søn drømte jeg det var en dreng og rigtig nok..

Denne gang har jeg også drømt om en dreng, men har på fornemmelsen at det er en pige.

Anmeld Citér

31. august 2016

CC79

De to første gange var jeg overbevist om at jeg ventede drenge og det passede også. Tredie gang tænkte jeg også dreng, nok mest pga jeg havde to drenge i forvejen, men tog mig i at der var en tvivl og følte mig slet ikke rigtigt overbevist. Det blev så en pige. Er gravid igen og føler mig ret overbevist om det er en dreng denne gang, men det må tiden jo vise.

Anmeld Citér

31. august 2016

Anonym trådstarter

Mo9ca skriver:

Yes! Jeg havde en klar fornemmelse af en dreng denne gang. Virkeligheden stemte bare ikke overens med min fornemmelse.

Jeg er i forvejen mor til to drenge, så jeg har lige skullet sadle mentalt om. Min kæreste derimod, havde en klar fornemmelse fra start af, at jeg ville tage fejl i min fornemmelse. Og han fik jo ret

Forresten, ved du hvorfor du har gættet rigtigt de 3 andre gange? Er det en fornemmelse eller?

Mvh. M

Ja jeg havde en fornemmelse ved alle 3 de første to piger og ganske rigtigt var det det og den sidste en dreng og ja det blev det så�� endten held eller så kan jeg et eller andet

Nu må vi se med den i maven senere i dag

Anmeld Citér

31. august 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Jeg kunne ikke. Jeg var overbevist om at jeg ventede en pige. Men det gjorde jeg så ikke  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.