Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa.. har i kunnet fornemme hvad køn jeres barn var inden i vidste det?
Jeg har gættet rigtigt ved mine søskendes 3 børn og har nu en klar fornemmelse af at jeg er gravid med en lille pige
Glæder mig til kønsscanning i morgen, så må vi se om jeg har ret
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du har jo i hvert fald pænt gode odds for at gætte rigtigt... Omkring 50/50, vil jeg tro
... Jeg var sikker på at jeg havde en dreng i maven. Ud kom en pige
Jeg var også sikker på en dreng. Og vi venter også en pige.
Jeg var sikker på to piger. Vi skal have to drenge
Jeg vat sikker påndrt vat en dreng, dagen inden skiftede jeg mening - nok mest fordi jeg var bange for jeg måake blev skuffet, så mot endelige gæt vat en pige, men det blev en dreng
Jeg var ikke i tvivl om en dreng og det blev en dreng :)
havde en spirituel oplevelse med at meditere mens jeg var gravid så derfor var jeg ikke i tvivl...
Hehe..... Jeg har fornemmelsen af at jeg venter en pige, men har drømt at det blev en dreng.... Så nu må vi se hvad scanningen siger på mandag
Jeg har været stensikker på at det var drenge alle tre gange jeg var gravid. Og jeg har 3 piger.
Jeg var sikker på at min søn var en dreng og drømte sågar at jeg havde en baby dreng og det holdt jo stik
Anonym skriver: Hejsa.. har i kunnet fornemme hvad køn jeres barn var inden i vidste det? Jeg har gættet rigtigt ved mine søskendes 3 børn og har nu en klar fornemmelse af at jeg er gravid med en lille pige Glæder mig til kønsscanning i morgen, så må vi se om jeg har ret
Jep jeg fornemmet en dreng og det var en dreng
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128