Når tingene går skævt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2016

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Uanset hvad er hvertfald atadig gravid - stoet tillykke . Synes nu det mest lyder som om det har været en klump af lidt gammelt blod du har oplevet

Tak skal du have

tja det kan nemt tænkes, at det "bare" har været det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2016

Anonym

Anonym skriver:

Noget nyt hos jer?

Hvor er du sød, at spørge til mig, fik svar på en fin bp i går, fordi jeg alligevel skulle have taget en bp <3  så der er en derinde, der bare skal holde godt fast

og hvor fine nogle test du har lavet, jeg aner ikke noget om, om de kan blive ved med at udvikle sig, men mon dog? Jeg hepper i hvert fald

Anmeld Citér

30. august 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor er du sød, at spørge til mig, fik svar på en fin bp i går, fordi jeg alligevel skulle have taget en bp <3  så der er en derinde, der bare skal holde godt fast

og hvor fine nogle test du har lavet, jeg aner ikke noget om, om de kan blive ved med at udvikle sig, men mon dog? Jeg hepper i hvert fald

Yay, hvor fedt!!!! Tillykke. Lyder til vi ca. Har termin samtidig (de skal bare holde fast)

vi ser an herhjemme... Der er i hvert fald udvikling og de er alle positive (har måske testet rigeligt henover weekenden)

Anmeld Citér

30. august 2016

Anonym

Anonym skriver:

Yay, hvor fedt!!!! Tillykke. Lyder til vi ca. Har termin samtidig (de skal bare holde fast)

vi ser an herhjemme... Der er i hvert fald udvikling og de er alle positive (har måske testet rigeligt henover weekenden)

Ja det er helt fantastisk <3 ud fra mine beregninger vil jeg have termin i maj, men ja vores testdag ligger jo ret tæt! 

Kan godt forstå du har testet meget, det ville jeg også have gjort

Anmeld Citér

31. august 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja det er helt fantastisk <3 ud fra mine beregninger vil jeg have termin i maj, men ja vores testdag ligger jo ret tæt! 

Kan godt forstå du har testet meget, det ville jeg også have gjort

Det er det samme her

ja, det tog lidt overhånd ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.