Når tingene går skævt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Øv det lyder ikke rart! Stort kram til dig. 

Hvad er årsagen til at l ikke deler det med nogen? Måske du kunne have brug for en enkelt tæt veninde at tale med? Min kæreste har ikke behov for at snakke om at vi er i behandling, men det har jeg, så jeg har nøje udvalgt nogle mennesker, som jeg stoler på og som jeg deler det med. Men det er jo forskelligt hvordan vi har det

held og lykke i jeres vidre forsøg og endnu et virtuelt kram din vej. 

Tak for kram

Vi havde tænkt, at vi gerne ville have det som vores lille projekt og hemmelighed indtil der var bid. Lige pt føles det blot som bid i røven overvejer at inddrage en enkelt veninde, men tænker det kommer an på hvordan manden har det med det.

Krydser fingrer for jeres behandling

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2016

Anonym

Anonym skriver:

Tak for kram

Vi havde tænkt, at vi gerne ville have det som vores lille projekt og hemmelighed indtil der var bid. Lige pt føles det blot som bid i røven overvejer at inddrage en enkelt veninde, men tænker det kommer an på hvordan manden har det med det.

Krydser fingrer for jeres behandling

Jeg havde det rigtig svært med i vores aller første forsøg, at jeg ikke havde nogle at tale med, for det kan være rocker hårdt! Vi er gået direkte til behandling grundet sygdom, og troede også det skulle være vores lille projekt, men måtte indse at det kunne jeg ikke. Min kæreste havde/har ikke behov for at blande nogen ind i det, men vi respekterer hinandens valg og har det begge godt med det  

så jeg kan kun "prædike" for at gøre hvad der føles rigtigt  

Tak, noget tyder på at der er gevinst

Anmeld Citér

28. august 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde det rigtig svært med i vores aller første forsøg, at jeg ikke havde nogle at tale med, for det kan være rocker hårdt! Vi er gået direkte til behandling grundet sygdom, og troede også det skulle være vores lille projekt, men måtte indse at det kunne jeg ikke. Min kæreste havde/har ikke behov for at blande nogen ind i det, men vi respekterer hinandens valg og har det begge godt med det  

så jeg kan kun "prædike" for at gøre hvad der føles rigtigt  

Tak, noget tyder på at der er gevinst

Pyh... Kunne forestille mig, at der er endnu mere behov for at tale med nogen, når det er behandling og alt i forvejen er lidt "kunstigt" :/ det lyder til, at i har fundet en mellemvej, der fungerer for jer begge. 

Jeg taler med manden lidt senere idag ift hvordan han har det med evt at inddrage en enkelt "ekstern" person til at hælde vand ud overfor. 

Yay!!!! Hvornår har du testdag?

Anmeld Citér

28. august 2016

Anonym

Anonym skriver:

Pyh... Kunne forestille mig, at der er endnu mere behov for at tale med nogen, når det er behandling og alt i forvejen er lidt "kunstigt" :/ det lyder til, at i har fundet en mellemvej, der fungerer for jer begge. 

Jeg taler med manden lidt senere idag ift hvordan han har det med evt at inddrage en enkelt "ekstern" person til at hælde vand ud overfor. 

Yay!!!! Hvornår har du testdag?

Ja det er en lidt mærkelig proces, denne gang er dog anden omgang, vi har et barn i forvejen. Men det er grænseoverskridende at skulle lægge sit liv lidt i andres hænder. 

Jeg får taget en bp i morgen, men testdag er egentlig først på onsdag jeg skal have tager bp alligevel og så lovede de lige at tage testen med i sammen omgang

god plan lige at få snakket med manden, behovet kan jo også ændre sig over tid

Anmeld Citér

28. august 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja det er en lidt mærkelig proces, denne gang er dog anden omgang, vi har et barn i forvejen. Men det er grænseoverskridende at skulle lægge sit liv lidt i andres hænder. 

Jeg får taget en bp i morgen, men testdag er egentlig først på onsdag jeg skal have tager bp alligevel og så lovede de lige at tage testen med i sammen omgang

Det kunne jeg godt forestille mig...

uhh.... Er helt spændt på jeres vegne  

tja, det må jeg vist hellere 

Anmeld Citér

30. august 2016

Anonym trådstarter

Opdatering

Jeg har ikke oplevet blødning, fraset i lørdags, hvor klumpen kom ud, og er nu nået til dagen for forventet mens. 

Siden i lørdags er testene kun blevet tydeligere og det der nu ud som om, at der fortsat er noget derinde, der holder godt fast. Aner ikke, hvad jeg skal tænke. Var der 2 til start? Har kroppen bare ikke fundet ud af, at den ikke gravid alligevel og fortsat producerer hcg? Jeg er snotforvirret, selvom testene taler sit eget sprog

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. august 2016

Louisevilhababy

Sikke en fin opdatering- det ser da godt nok ud til at du faktisk er gravid  Uden at være ekspert, så kan jeg ikke forestille mig at HCG stiger hvis ikke der er noget derinde? Det ville jo være mod kroppens biologi, hvis der ikke er noget at passe på længere  ... men ring til lægen, ville jeg i hvert fald gøre 

Krydser hvad krydses kan 

Anmeld Citér

30. august 2016

Anonym trådstarter

Louisevilhababy skriver:

Sikke en fin opdatering- det ser da godt nok ud til at du faktisk er gravid  Uden at være ekspert, så kan jeg ikke forestille mig at HCG stiger hvis ikke der er noget derinde? Det ville jo være mod kroppens biologi, hvis der ikke er noget at passe på længere  ... men ring til lægen, ville jeg i hvert fald gøre 

Krydser hvad krydses kan 

Tak er også lidt rundt på gulvet

jeg aner det heller ikke, men ser det lige an i noget tid inden jeg kontakter lægen. Han gør jo hverken fra eller til :/ og så kan vi købe en tidlig scanning om noget tid

Anmeld Citér

30. august 2016

xStinepigen

Uanset hvad er hvertfald atadig gravid - stoet tillykke . Synes nu det mest lyder som om det har været en klump af lidt gammelt blod du har oplevet

Anmeld Citér

30. august 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Noget nyt hos jer?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.