Hej
Jeg har brug for at lufte ud for nogen. Ingen ved, at vi prøver, udover manden og jeg. Derfor er det også lidt ensomt, når tingene går lidt skævt.
Denne måned har der været lidt kuk i systemet og jeg havde pludselig en kraftig fornemmelse af, at jeg var gravid. Tager en test, igår aftes, der viser snerten af noget, men intet sikkert og tror mest af alt, at det bare er en skyggestreg. Samtidig pletbløder jeg en anelse. Her til morgen prøver jeg med en test mere, der nu er klart positiv, omend svag. pletblødningen er i løbet af natten holdt igen. Op af formiddagen får jeg lidt ondt i maven og på toilettet kommer der en relativ stor, fast klump ud. Klumpen er "delt" i to, dvs, der er en tynd "tråd" imellem de to klumper og den ene er bønneformet med tydelig struktur indeni. Øv!!!! Derfor var testen så svag.... Den tidlige graviditet har ikke sat sig ordenligt fast og ligger nu i toilettet.... Jeg er klar over, at det er normalt, og at der formentlig var noget galt og bla bla bla.... Men bare øv!!! Og her sidder jeg så til aften, og føler mig egentlig fjollet over at være ked af det over, en så tidlig gravidtet, der ikke blev til noget.... Og jeg har ingen at dele det med. Manden og jeg har snakket sammen, men han har naturligvis svært ved at sætte sig ind i følelsen af at miste noget, der egentlig ikke har været der...
hmm ved egentlig ikke lige, hvad tråden her skulle gøre..... Bare øv!
Anmeld
Citér