Hvad havde I gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2016

Anonym trådstarter

loop skriver:

Av, er hun så begyndt at være teenager? -og så kommer dette oveni.

Jeg havde håbet hun var meget yngre, men med den alder er der jo ingen tvivl om, at hun kan regne ud hvad der foregår. Det kan de ikke være bekendt.

Jeg ville invitere dem, så må de melde afbud, hvis de ikke besinder sig. Så har du ryggen ren.

Ja, hun er netop i en rigtig sårbar alder lige nu.

Det har simpelthen været forfærdeligt for hende. Hun kender jo dem som farmor og farfar og pludselig bliver hun ikke længere inviteret, svaret eller inddraget i deres familie. 

Hun føler sig så svigtet! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2016

loop

Anonym skriver:

Det har simpelthen været forfærdeligt for hende. Hun kender jo dem som farmor og farfar og pludselig bliver hun ikke længere inviteret, svaret eller inddraget i deres familie. 

Det er forståeligt.

Er det en mulighed at sende et brev til dem? Uden bebrejdelser, men simpelthen skrive som du også gør her, at hun har kendt dem som farmor og farfar hele sit liv og savner dem. 

Sørg for igen og igen at fortælle pigen at hun ikke har gjort noget forkert.

Hvad tænker faren også på her. Han kan da ikke bare overlade det til dig. Han skal vel have datteren på samvær. Vil han så aldrig have sine forældre på besøg mens børnene er der? For jeg tør da ikke tænke scenariet at begge børn er hos far og farmor og farfar kommer på besøg, for vil de så ignorere pigen?

Faren må få sine forældre til at fortælle hvorfor de reagerer sådan og hvordan i kan løse det.

Anmeld Citér

20. august 2016

loop

Anonym skriver:

Hvor længe er det siden i gik fra hinanden? Og ignorerede de hende helt fra start, eller kom det først efter noget tid?

Anmeld Citér

20. august 2016

FruK

loop skriver:

Det er forståeligt.

Er det en mulighed at sende et brev til dem? Uden bebrejdelser, men simpelthen skrive som du også gør her, at hun har kendt dem som farmor og farfar hele sit liv og savner dem. 

Sørg for igen og igen at fortælle pigen at hun ikke har gjort noget forkert.

Hvad tænker faren også på her. Han kan da ikke bare overlade det til dig. Han skal vel have datteren på samvær. Vil han så aldrig have sine forældre på besøg mens børnene er der? For jeg tør da ikke tænke scenariet at begge børn er hos far og farmor og farfar kommer på besøg, for vil de så ignorere pigen?

Faren må få sine forældre til at fortælle hvorfor de reagerer sådan og hvordan i kan løse det.

Det er ikke hans datter. 

TS: hvordan er din datter og eks' forhold? Skal han se hende? 

Har hun en anden farmor og farfar? Min søn ser også min mands forældre som farmor og farfar, ligesom sin lillesøster - men når han er hos sin far har han en anden farmor og farfar.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.