Jeg har tidligere oprettet en debat om mine ekssvigerforældre, der mens min eks og jeg var sammen var bedsteforældre for min datter fra et tidligere i forhold. Da min eks og jeg gik fra hinanden ville de pludselig ikke være bedsteforældre fra min datter mere og jeg har nu fået at vide, at de ikke ønsker kontakt med mig eller min datter mere, selvom jeg har et barn med deres søn.
Min datter er selvfølgelig mega ked af det og jeg har prøvet at løse problemerne med min ekssvigerforældre, men de svarer ikke på mine opkald eller SMSer. Da min søn snart har fødselsdag og han ønsker vi alle skal være samlet, har jeg prøvet at snakke med min eks om det - han siger, at mit forhold til hans forældre rager ham og vi må være voksne mennesker, der kan være i stue sammen.
Jeg har haft kontakt til en familierådgiver, som har bedt mig om at invitere farmor og farfar, men at farmor må/burde melde fra af hensyn til min datter, som de har valgt fra, selvom de havde lovet altid at være der. Jeg synes bare, det er så synd for min søn, men samtidig SÅ synd for min datter, der føler sig fravalgt og uønsket.
Hvad havde I gjort?
Ingen er tilsyneladende interesseret i at løse det her og jeg føler lidt, jeg skal "vælge" mellem mine to børn. 
Anmeld
Citér