Jer med meget langt hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2016

B&J

Jeg sover løst med mit eller en fletning 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2016

xStinepigen

EnGodMor skriver:

Hej hej

Til jer tøser der har meget langt hår, altså langt hår der går fra midt på ryggen og ned efter, hvordan Gør i med jeres hår, når i skal sove om natten? 

Har i det bare løst eller sætter i det op, eller hvad Gør i? 

Jeg spørg fordi at jeg selvhad hår, som går ned til rumpen, og jeg syntes jeg drukner i hår, hvis det bare hænger løst om natten, og hvis jeg sætter det op i en knold.. så filter mit hår sammen i nakken og er ikke til at rede ud igen og hårdt knækker

hvad Gør i andre af smarte ting med håret?

Hader at sove med det nede, for sp er det bare overalt! Min sidder som regel i en ator knold helt oppe på hovedet, inden jeg går i seng. De dage jeg ikke lige dkal i bad om morgenen, blive det sat i en lidt løs hestehale, så er det mindre filtret . Men følger da lige mwd hvis nogle har en eller anden smart ide! ;D

Anmeld Citér

17. august 2016

Carina:-)

Bare løst - får vildt ondt i hovedbunden hvis jeg sætter det op fordi jeg sover så uroligt at jeg kører hovedet rundt. 

Men hvad med et hårnet ? Hvis man altså stadig kan købe sådan nogle 

Anmeld Citér

17. august 2016

MissMoon

Fletter det

Anmeld Citér

17. august 2016

Mamman

Profilbillede for Mamman

Jeg har hår ned til røven. Jeg har det enten løst eller fletter det

Anmeld Citér

17. august 2016

Benjamins'mor

EnGodMor skriver:

Hvor høj eller lav er din hestehale så? 

For det har jeg os prøvet, men jeg sover så dårligt, når samlingen/elastikken er i nakken og ligger med hovedet ovenpå

Jeg har den ret højt. 

Lidt højere end dette.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. august 2016

Skouboe

Nu er det lang tid siden jeg havde langt hår, men jeg flettede det i 2 lave rottehaler om natten.

Anmeld Citér

17. august 2016

Liland

Profilbillede for Liland
EnGodMor skriver:

Hej hej

Til jer tøser der har meget langt hår, altså langt hår der går fra midt på ryggen og ned efter, hvordan Gør i med jeres hår, når i skal sove om natten? 

Har i det bare løst eller sætter i det op, eller hvad Gør i? 

Jeg spørg fordi at jeg selvhad hår, som går ned til rumpen, og jeg syntes jeg drukner i hår, hvis det bare hænger løst om natten, og hvis jeg sætter det op i en knold.. så filter mit hår sammen i nakken og er ikke til at rede ud igen og hårdt knækker

hvad Gør i andre af smarte ting med håret?

Smider det som regel i en fletning. Jeg har meget langt og meget tykt hår, men en fletning plejer at kunne gøre tricket.

og så får man så fine bølger i håret dagen efter

Anmeld Citér

17. august 2016

EnGodMor

Mange tusinde tak for alle svarene jeg er nu gået igang fra en ende af, og afprøve alle jeres metoder, med hvad der kan fungerer for mit hår

tusinde tak for hjælpen til alle

Anmeld Citér

18. august 2016

nilletøz

Har kun hår til skulderen, men sætter det sjælden op i en knold..

men må da lige tilføje at jeg misunder jer der har hår ned til rumpen �� Kæmper for at få langt hår, men intet sker. Har totalt tyndt som i TYNDT hår.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.