Jer med meget langt hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.604 visninger
37 svar
12 synes godt om
16. august 2016

EnGodMor

Hej hej

Til jer tøser der har meget langt hår, altså langt hår der går fra midt på ryggen og ned efter, hvordan Gør i med jeres hår, når i skal sove om natten? 

Har i det bare løst eller sætter i det op, eller hvad Gør i? 

Jeg spørg fordi at jeg selvhad hår, som går ned til rumpen, og jeg syntes jeg drukner i hår, hvis det bare hænger løst om natten, og hvis jeg sætter det op i en knold.. så filter mit hår sammen i nakken og er ikke til at rede ud igen og hårdt knækker

hvad Gør i andre af smarte ting med håret?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2016

Aristocats

Sætter det op i en knold, da det også er tricket til skide lækker volumen og bølger i håret morgenen efter 

Anmeld Citér

16. august 2016

Aristocats

Og tænker at hvis håret filtrer og knækker omme i nakken, får du det hele med? Og bruger du conditioner (for eksempel også leave in) der gør, at håret er mere blødt og medgørligt? 

Anmeld Citér

16. august 2016

Benjamins'mor

EnGodMor skriver:

Hej hej

Til jer tøser der har meget langt hår, altså langt hår der går fra midt på ryggen og ned efter, hvordan Gør i med jeres hår, når i skal sove om natten? 

Har i det bare løst eller sætter i det op, eller hvad Gør i? 

Jeg spørg fordi at jeg selvhad hår, som går ned til rumpen, og jeg syntes jeg drukner i hår, hvis det bare hænger løst om natten, og hvis jeg sætter det op i en knold.. så filter mit hår sammen i nakken og er ikke til at rede ud igen og hårdt knækker

hvad Gør i andre af smarte ting med håret?

Mit hår går godt nok kun til under skulderne men jeg sætter det op, mest fordi jeg sveder helt vildt hvis det er løst når jeg sover.

Hvis jeg har haft hestehale i om dagen sover jeg med det, eller ryger det op i en knold.

Anmeld Citér

16. august 2016

EnGodMor

Aristocats skriver:

Sætter det op i en knold, da det også er tricket til skide lækker volumen og bølger i håret morgenen efter 

Men laver du knolden på en bestemt måde evt?

Anmeld Citér

16. august 2016

EnGodMor

Aristocats skriver:

Og tænker at hvis håret filtrer og knækker omme i nakken, får du det hele med? Og bruger du conditioner (for eksempel også leave in) der gør, at håret er mere blødt og medgørligt? 

Alt hår er samlet op i nakken. 

Jeg bukker hovedet ned, samler håret Sammen og laver en knold, hvor jeg så kommer en elastik omkring, og syntes hverken jeg laver det for løst eller stramt

Anmeld Citér

16. august 2016

EnGodMor

Benjamins'mor skriver:

Mit hår går godt nok kun til under skulderne men jeg sætter det op, mest fordi jeg sveder helt vildt hvis det er løst når jeg sover.

Hvis jeg har haft hestehale i om dagen sover jeg med det, eller ryger det op i en knold.

Hvor høj eller lav er din hestehale så? 

For det har jeg os prøvet, men jeg sover så dårligt, når samlingen/elastikken er i nakken og ligger med hovedet ovenpå

Anmeld Citér

16. august 2016

Aristocats

EnGodMor skriver:

Alt hår er samlet op i nakken. 

Jeg bukker hovedet ned, samler håret Sammen og laver en knold, hvor jeg så kommer en elastik omkring, og syntes hverken jeg laver det for løst eller stramt

Jeg samler mit hår somom jeg skal til at lave en hestehale først, så vikler jeg elastikket omkring og trækker håret op igennem elastikket så det nærmest har en bue/løkke-agtigt form og når det er sådan, så vikler jeg resten af elastikket rundt omkring og trækker bare lige spidserne med op igennem elastikket i det jeg gør det - håber det gav lidt mening, men det tager virkelig 10 sekunder for mig og er så nemt 

Anmeld Citér

16. august 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Fletter det

Anmeld Citér

16. august 2016

Augustmama

Sover med løst hår og ligger håret oppe over mit hoved :-) 

og ellers sover jeg med fletning bare for at holde det samlet.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.