Jer med meget langt hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2016

KissMeKissMeKissMe

Jeg har til midt på ryggen. 
Kan heller ikke lide at sove med det løst, fordi jeg eller min kæreste kommer til at lægge os på det og så gør det ondt  

Jeg fletter det i en løs fletning. Eller laver en knold helt oppe på toppen af hovedet - sover på ryggen, så den skal sidde der for ikke at genere. 

En sjælden gang sover jeg med det løst, men så sørger jeg for at lægge det over hovedet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2016

ønskebørn74

EnGodMor skriver:

Hej hej

Til jer tøser der har meget langt hår, altså langt hår der går fra midt på ryggen og ned efter, hvordan Gør i med jeres hår, når i skal sove om natten? 

Har i det bare løst eller sætter i det op, eller hvad Gør i? 

Jeg spørg fordi at jeg selvhad hår, som går ned til rumpen, og jeg syntes jeg drukner i hår, hvis det bare hænger løst om natten, og hvis jeg sætter det op i en knold.. så filter mit hår sammen i nakken og er ikke til at rede ud igen og hårdt knækker

hvad Gør i andre af smarte ting med håret?

Fletter mit.

Anmeld Citér

17. august 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg fletter det over den ene skulder 

Så filtre det ikke og er nemt at rade ud næste dag  og så irritere det ikke når det er over skulderen

Anmeld Citér

17. august 2016

FrkLarsen

Her reder jeg det med balsam spray og så sætter jeg der i en stram fletning 

Jeg har også kruset og bølget hår, så det står ud til alle sider hvis ikke jeg fletter det 

Anmeld Citér

17. august 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Pt går mit hår kun til lige over skuldrene, men jeg har haft hår til rumpen

Jeg flettede det altid. Det var nemmest synes jeg, næsten ingen filter og ingen blev kvalt i det.

Anmeld Citér

17. august 2016

CDLN

Fletning er guld vær 

Anmeld Citér

17. august 2016

MorTil3+

Det er forskelligt nogle gange løst og så plejer jeg at lægge alt håret op ad ellers fletter jeg det, gerne i en fransk fletning.

Anmeld Citér

17. august 2016

LouiseEm

EnGodMor skriver:

Hej hej

Til jer tøser der har meget langt hår, altså langt hår der går fra midt på ryggen og ned efter, hvordan Gør i med jeres hår, når i skal sove om natten? 

Jeg spørg fordi at jeg selvhad hår, som går ned til rumpen, og jeg syntes jeg drukner i hår, hvis det bare hænger løst om natten, og hvis jeg sætter det op i en knold.. så filter mit hår sammen i nakken og er ikke til at rede ud igen og hårdt knækker

Jeg har hår til midt på ryggen, og jeg fletter det for det meste i en løs fletning når jeg skal sove. Det slider også mindst på håret. Ellers bare en løs hestehale i nakken. Kan slet ikke sove med knold, det er pisse irriterende - men mit hår er også så vanvittigt tykt at knold nærmest er umuligt 

Anmeld Citér

17. august 2016

PernilleogLouis

Løs fletning el knold

Anmeld Citér

17. august 2016

modesty

Hej hej

Mit hår når til lænden og har tidligere været længere.

Jeg gør ikke noget, har det bare løst. Når jeg lægger mig, så "snurrer" jeg det nærmest lidt rundt om sig selv og lægger det opad, mod hovedgærdet. Jeg har aldrig haft problemer og har haft langt hår hele mit liv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.