Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sommerbarn<3 skriver: Jeg synes du skal kontakte lægen. Tror det kan være noget du skal have penicillin for når du har så høj feber. Har du ondt i halsen? Hoste? Det lyder som jeg har det når jeg har halsbetændelse eller lungebetændelse.
Jeg synes du skal kontakte lægen. Tror det kan være noget du skal have penicillin for når du har så høj feber. Har du ondt i halsen? Hoste? Det lyder som jeg har det når jeg har halsbetændelse eller lungebetændelse.
kriller i halsen og småhoste. iNTET andet
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
har lige målt en tem på 41.4. må vidst i hvert fald nu vre kandidat til at bruge dt akutnmmer. <ta<k for hjælpen allesammen.
martsmor1 skriver: Ja. det gær bare rigtig ondt. Men jeg kan godt.
Ja. det gær bare rigtig ondt. Men jeg kan godt.
Okay, det er jo et positivt tegn. Men jeg synes, at du skal ringe til lægen hvis ikke der er bedring snart God bedring
martsmor1 skriver: kriller i halsen og småhoste. iNTET andet
Men med høj feber og ansvar for to børn bør du kontakte lægen.
martsmor1 skriver: har lige målt en tem på 41.4. må vidst i hvert fald nu vre kandidat til at bruge dt akutnmmer. <ta<k for hjælpen allesammen.
Ja, ring! Håber du har ringet. Børn kan bedre tåle så høj feber. Ikke voksne.
ska ses akut. venter på en taxa da jeg ikke selv tør køre i bilen
martsmor1 skriver: ska ses akut. venter på en taxa da jeg ikke selv tør køre i bilen
Godt! Altid vigtigt at ringe til læge med det samme hvis man har 40+ i feber som voksen.
tak for hjælpen allesammen. nu håber jeg snart taxaen kommer. og håber lægen kan hjælpe lidt. skal jeg mon blive ved med at tjkke min temperatur ind i mellm mens jeg venter eller er drt ligemefet?
martsmor1 skriver: tak for hjælpen allesammen. nu håber jeg snart taxaen kommer. og håber lægen kan hjælpe lidt. skal jeg mon blive ved med at tjkke min temperatur ind i mellm mens jeg venter eller er drt ligemefet?
Det skader ikke at tjekke den så du kan fortælle hvad sidste måling var. Men de måler den også på dig når du kommer derud.
Hvornår bør man som voksen søge læge? Jeg er næsten aldrig syg, og når jeg endelig er det, plejer det ikke være så slemt, og går hurtigt over. Men denne gang er jeg virkelig ramt. Se evt mit andet indlæg her: https://www.baby.dk/debat/278808pi1/ordet-er-frit/influenza-i-omloeb.aspx Så, hvornår søger i læge, som voksne? Jeg er aldrig i tvivl når det er mine børn det handler om
Hvornår bør man som voksen søge læge? Jeg er næsten aldrig syg, og når jeg endelig er det, plejer det ikke være så slemt, og går hurtigt over. Men denne gang er jeg virkelig ramt. Se evt mit andet indlæg her: https://www.baby.dk/debat/278808pi1/ordet-er-frit/influenza-i-omloeb.aspx
Så, hvornår søger i læge, som voksne? Jeg er aldrig i tvivl når det er mine børn det handler om
Det er meget individuelt hvornår jeg søger læge når det er mig selv, men generelt venter jeg måske liiiidt for længe inden jeg reagerer. Men ud fra hvordan du har det jvf. linket til dit forrige opslag, så ville jeg sige til dig at du burde søge læge nu hvis ikke du har det bedre på nuværende tidspunkt. Det lyder ikke for godt med så høj feber så tidligt på dagen. Og hvis du føler en snert af besvimelse så vil jeg søge læge, specielt også fordi du har ansvaret for dine børn.
God bedring til dig.
Har lige læst det hele igennem. Held og lykke ved lægen. Håber du snart er rask igen.
Mvh. M
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128